Kapitel 35

Tidigare (Jennys perspektiv)
Efter jag hade tvättat ansiktet, kollade jag upp i spegeln och såg två blåa ögon. Jag vände mej om och Niall stod där genom blöt och helt naken.
"Are you sure you don't wanna join" Frågade han och bet sej i läppen.
"Yes I am" Sa jag och började att as garva.
Jag vände mej om igen och han attackerade mej bakifrån. Han gnuggade sitt hår i min nacke och några vatten droppar rann ner på min nacke och fortsatte ner till min svank.
"Niall" Skrek jag och han vände mej om så att mitt aniskte var en centimeter från hans.
Jag kollade upp på honom och sträckte på mej så mina läppar nuddade hans. Han bar upp mej och gick in i duschen med mej. Han kysste mej passionerat och dom blev mer och mer intensiva. Vi båda andades häftigt och han drog av mej min tröja, som var genom blöt. Just i det tillfället tänkte jag inte alls på Brian eller på det som hade hänt. Jag tänkte bara på mej själv och min underbara pojkvän.
När vi var klara och hade torkat oss, var klockan ett på natten och jag var dödstrött.
Dagen hade varit väldigt lång och jag hade fällt många tårar. Jag hade varit väldigt noga med att låsa dörren och stänga alla fönster. Dom hade fortfarande inte hittat Brian, så jag kände mej väldigt rädd och osäker. Polisen sa att dom säkert skulle hitta honom, bara att vi skulle vänta lite. Dom måste hitta honom, annars kommer klumpen i magen aldrig försvinna, tänkte jag och la mej på sängen.

Liams perspektiv:
Nu har det gått tre veckor sedan Jenny blev misshandlad, dom har hittat Brian och han väntar på att bli åtlad. Vi hade fått åka till polis stationen för att peka ut att det var han. Så fort vi hade gjort det såg man direkt på Jenny att hon kände en lättnad. Det är verkligen en stor skilland på henne nu och då. Nu är hon nästan som sitt gammla jag igen. Jag antar att det där aldrig kommer att gå bort, men det kändes skönt att hon mår bättre, både för hennes egen skull men också för Nialls skull eftersom han också har påverkats av hur Jenny mår.
Det bästa med att vi ska åka till Usa idag, är att Danielle ska följa med dom första dagarna. När jag frågade om hon kunde och när hon svarade ja, blev det kram kalas och jag kunde knappt vänta tills resan skulle bli av.
Det är inte en tour vi ska göra, utan vi ska åka runt och träffa massor utav fans, göra små spelningar, några intervjuer och några signeringar. Så det kommer nästan bli som en slapp semester, fast med lite jobb.
"Danielle! Paul and the guys are waiting for us" Skrek jag otålig från hallen.
"I'm comming" Sa hon när hon kom springandes med två resväskor i handen.
"Wow, that is alot of bags" Sa jag och hjälpte henne bära en.
"Me, Sandra and Jenny are going to shop when we are there" Svarade hon och log stort.
"What ever you say" Sa jag och låste dörren.
Vi gick ner till bilen och packade in. Sen väntade vi och väntade...
"Where is Sandra and Zayn" Frågade jag när det gått tio minuter sen vi skulle samlats.
"I'll go up and check" Sa Jenny och sprang upp tför att hämta Zayn och Sandra.
Efter yttligare fem minuter kom Jenny ner och sen efter fem minuter till kom Zayn och Sandra ner.
"Finally" Sa Harry och Scaffören startade bilen.
"Turn up the radio" Skrek jag när jag hörde vilken låt det var.
Everone else in the room can see it, everone else but youou
"Baby you light up my world like nobady else" Sjöng jag och tittade in i Danielles ögon.
"The way that you flip you hair gets me overwelmd" Sjön Louis och tittade in o Harrys ögon. Harry slängde med håret och log blygt mot Louis.
Alla började skratta högt sen blev det tyst.
"YOU DON`T"  Alla tittade på Jenny.
"Know..." Försökte hon tona ut det med lite tystare.
"What do you all looking at" Sa hon förvånat.
"Don't sing.." Sa Harry och skakade på huvudet.
Jenny började sjunga högre och flyttade hennes huvud närmre Harry. Vi alla började att skratta och Harry kollade konstigt på Jenny.
"You are weird" Sa Harry och skrattade.

Louis perspektiv:
När vi kom fram till flygplatsen var det en massa fans där, vi stannade en stund för att prata med dom och ge atografer.
"LOUIS I LOVE YOUR ASS" Skrek en tjej med rött långt hår.
"You want to feel" Sa jag och gick fram till henne.
Jag tog tag i hennes hand och förde den till min rumpa. Hon skrek av glädje och jag började skratta.
"Louis stop flirting and get over here" Sa Harry så jag gick till honom.
Jag tittade bakåt på tjejen i det röda håret och blinkade mot henne.
"I love you" skrek hon efter mig.
"I love you too" Skrek jag tillbaka och log.
Vi fick några bhar slängda på oss innan vi lämnade bagaget och gick sedan på vårat privatplan. Nu kommer det säkert vara på första sidan i tidningen att jag lät en tjej ta på min rumpa... tänkte jag och började skratta för mej själv.
"Why are you laughing" Frågade Harry och kom och satte sig brevid mig.
"Eh it was nothing" Sa jag men han hade redan vänt bort huvudet och börjat prata med Zayn. Då började jag skratta igen.
"Why are you sitting there and laughing by yourself" Frågade Jenny och började skratta.
"Well now youre laughing all by yourself to" Sa jag ägande.
"No I'm laughing with you" Sa hon och började skratta lite mer.
"Well then im laughing with you" Sa jag och skrattade för att jag hade lyckats missleda henne från frågan hon ställde i början.
"Okey" Sa hon och skrattade.
"We have to find you a girl Louis" Sa Zayn från ingenstans.
"But what about Harry" Sa jag och kramade om Harry.
"He has Klara" Sa Sandra och log.
"Am I the only one who is single then" Frågade jag lite förvånat.
Jag hade inte alls tänkt på det. Men så var det, tänkte jag och blev mer förvånad. Dom nickade mot mej och jag tittade ner i marken. Jäkla glädjedödare, muttrade jag för mej själv.
"But we are going to find you a girl in the US" Sa Harry och gnuggade om mig i håret.
"I don`t know about that idea" Sa jag osäkert.

Zayns perspektiv:
Efter flyget åkte vi till ett strandhus där vi skulle bo i fyra dagar.
"Me and Sandra will take the big bedroom" Sa jag och gick in först i det stora strandhuset.
"Me and Jenny will take the bigger bedroom" Sa Niall glatt som kom in strax efter.
"And Me and Danielle will take the biggest bedroom" Sa Liam ägande som kom in sist.
Alla började leta efter det bästa rummet.
Det slutade med att Harry och Louis fick det största sovrummet, Danielle och Liam fick det näst största, Niall och Jenny fick det tredje största och jag och Sandra fick det minsta.
"Atleast we got the best wiew" Sa Sandra tittade ut genom fönstret medans hon skrattade glatt.
"Yeah" Sa jag och skrattade.
Klockan var inte så mycket, så jag och Sandra bestämde oss för att ta en strandpromenad medans dom andra lagade middag.
"Omg it is so beautiful here" Sa Sandra och tittade ut på vågorna.
"Yeah I love the sand" Sa jag, jag märkte inte hur konstigt det lät förrens jag sa det.
"I love the sand to" Sa hon och tog av sig sina skor. 
Jag tog också av mig mina skor. Det är så skönt med sand mellan tårna.
"Hold my shoes" Sa hon och gav mig sina skor, sen började hon springa och gjorde en handvolt. Fast hon hamnade på rumpan istället för fötterna.
"Are you okey" Frågade jag och sprang fram till henne.
"Yeah! That was on purpouse" Sa hon och började skrattade.
Jag nickade ironiskt och vi fortsatte att gå. Vattnet åkte upp på mina fötter och det svalkade skönt.
"Now its your turn" Sa hon plötsligt och log sitt bredaste leende.
Jag kännde mig tvungen att köra, även fast jag egentligen inte hade någonaning om hör man gjorde. Det såg så lätt ut när Sandra gjorde så jag drog upp byxorna och började springa. Jag slängde mig framåt och helt plötsligt låg jag på marken.
"Are you okey" Frågade hon och tog mig på axeln medans hon skrattade så mycket att hon nästan sprack.
"Im fine" Sa jag och försökte dölja hur ont det gjorde i mitt knä.
"Come on don't be so sencetive" Sa hon och skrattade.
Jag gav henne mördarblicken innan jag klev upp lite halft haltande, men hon bara skrattade.
När vi gått ett tag satte vi oss ner.
"Don't you want to go in the water" Sa hon och tittade vädjande på mig.
"You know i can't swim" Sa jag.
"But we can stay were its shallow" Sa hon och log.
"It`s cold and we don't have any swimsuits" Sa jag som satt så bekvämt här på stranden.
"I`m going in anyway" Sa hon och började gå mot havet.
"Are you sure you don't want to come" Sa hon och började klä av sig kläderna. "You're lost" Sa hon och började gå till havet.
Jag tänkte i någon minut innan jag tog av mig kläderna och började gå till havet jag också
"You camed" Sa hon och vände sig om när jag kom och kramade henne bakifrån.
"Ofcurse" Sa jag och lyfte upp henne och kysste henne intensivt. Kyssarna blev mer och mer intensiva.
Efter en timme kom vi på att vi måste gå hem och äta. Så vi skyndade på med kläderna och gick hem.
"There you are" Sa Louis när vi kom in genom dörren.
"You are late" Sa Niall .
"Again" Sa Harry lite små irriterat.
"You didn't said what time we had to come back, mom" Sa jag till Harry så han började skratta.
"The food is cold so you can warm in the micro if your hungry" Sa Niall och gick in i hans och Jennys rum.
"Are you hungry" Frågade jag Sandra, hon skakade på huvudet så vi gick in på vårt rum.
Sandra gick in i dushen och jag la mig på sängen och somnade direkt.

Sorry för inget igår, men här har ni det! :) (eftersom ni får kapitelet nu, så blire inget ikväll) :)
Vi fick två kommentarer om att dom ville att vi ska ha en liten "Tävling" där man kan vinna en karaktär i novellen. Fast det kommer att bli en sommarromans med Louis :)
Så vi vill bara veta om det finns flrea som är intresserade att vi har en tävling? Så kommentera gärna om ni är intresserade :) och om ni är det så fixar vi det :)



Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag är intresserad av tävlingen! :D

2012-03-16 @ 11:53:59
URL: http://sweetmissamanda.blogg.se/
Postat av: louise

Awesome kapitel, as always :D men jag tycker ni ska ha tävlingen :D för jag vill vara med ;) :) <3

2012-03-16 @ 12:12:22
Postat av: smilla

jaaaag vill vara louis sooommarromans!! :D

2012-03-16 @ 23:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0