kapitel 36

Tidigare (Zayns perspektiv)
Efter en timme kom vi på att vi måste gå hem och äta. Så vi skyndade på med kläderna och gick hem.
"There you are" Sa Louis när vi kom in genom dörren.
"You are late" Sa Niall .
"Again" Sa Harry lite små irriterat.
"You didn't said what time we had to come back, mom" Sa jag till Harry så han började skratta.
"The food is cold so you can warm in the micro if your hungry" Sa Niall och gick in i hans och Jennys rum.
"Are you hungry" Frågade jag Sandra, hon skakade på huvudet så vi gick in på vårt rum.
Sandra gick in i dushen och jag la mig på sängen och somnade direkt.


Jennys perspektiv:
"Morning Beautiful" Sa en röst.
"Morning" Sa jag sömnigt och öppnade ögonen.
När jag öppnade ögonen, var det Harrys gröna ögon jag såg och strax efter det fick jag en hink med iskallt vatten över mej.
"WHAT THE FUCK ARE YOU DOING" Skrek jag förvånat till honom och ruskade på huvudet.
"This was the only way" Sa han och flinade stort.
"I had my eyes open" Sa jag gnälligt och blinkade hårt.
"Eh, suck it up" Sa han kaxigt och gick glatt ut ur rummet.
Jag gick bort till spegeln och studerade mej själv. Jag var jätte blöt, håret stog ut åt alla håll och kanter, påsar under ögonen och en finne på kinden. Jag drog bort en droppe från min kind och muttrade lite svärord för mej själv på svenska.
"Good your up" Sa Niall som kom in i rummet.
"Yeah! Thanks to Harry" Sa jag och gnälligt.
Han skrattade åt mej och pussade mej på munnen.
Killarna skulle på en intervju, och jag och Sandra behövde inte jobba idag. Så vi bestämde oss för att ta en liten shopping tur.
"The interwiew starts at twelve" Fortsatte han och drog på sej en tröja.
"Okidoki" Sa jag glatt och gick in till badrummet.
Jag duschade av mej lite snabbt med varmt vatten och försökte få bort påsarna under ögonen.
När jag hade duschat, sminkade jag mig och tog på mig ett par jeans shorts och en skjorta till. Det var ju  sommar så det fick bli shorts, eller asså iallafall sommar här. I London var det ju slutet av oktober.
Killarna blev hämtade av Paul och jag gick ner till köket för att ta en macka. Sandra och Danille satt redan där och åt, så jag satte mej brevid dom och vi snackade lite innan vi skulle åka. Danille hade kollat upp bra shopping ställen så vi skulle slippa att virra runt.
Resan till shoppingställerna gick fort. Den affären som vi skulle först till, låg bara tio minuter ifrån huset, så det gick snabbt och smidigt. Dessutom var taxi schaförren jätte trevlig.
Vi gick först in och tittade på de lite "finare" affärerna med märkeskläder och sen gick vi in på dom andra affärerna. Jag tycker nog att de "billiga" butikerna är roligast, där hittar man alltid massor av fynd.
Den här gången hittade jag ett jätte gulligt gossedjur. Jag kom på att alla mina gosedjur är hemma i Sverige och gossedjur är ett måste! Sandra köpte också ett likadant gossedjur men i en annan färg.
När vi hade shoppat i lite mer än två timmar tog vi en promenad till huset där intervjuen skulle hållas för att kolla hur det gick för killarna.

Harrys perspektiv:
När vi kom in i det stora rummet sär det fanns en soffa, en filmkamera och en fotölj fick jag en nervös klump i magen. Jag brukar inte bli nervös innan intervjuer men nu började jag tänka om dom skulle fråga om jag var singel. Jag var ju inte tillsammans med Klara men jag hade ändå bjudit ut henne och kysst henne, så jag var väll inte helt singel. Även fast jag var singel, så ville jag inte förstöra något mellan mig och Klara genom att säga att jag var helt singel.
"Lets go" Sa en man som jobbade där och han tog ner mig till jorden igen.
Vi fick gå in i en lourge och byta om till andra kläder, sen fixade stylister vårt hår. Efter en timme var vi klara och fick gå in i det stora rummet igen där intervjunen skulle hålla hus.
"Hello boys" Sa Cathrin, hon som skulle hålla intervjun.
"Sit down please" Sa hon och pekade på soffan.
Vi satte oss ner och vi började att kall prata med henne.
"We are gonna start in a few minutes so if you need to go too the bathroom or take one last look in the mirror, you can do that now" Fortsatte hon.
"Did you here that Zayn" Frågade Liam och puttade till honom som satt helt inne i sin telefon.
"Huh" mumlade han fram.
"Do you need a mirror" Sa Louis och vi alla började att skratta.
Han tittade konstigt på dom och gick tillbaka till sin telefon. Efter några minuter började intervjuen.
"With us today is the fabulous One Direction" Sa Cathrin och kamera mannen vinklade kameran mot oss.
"Heeey" Sa alla samtidigt.
"How are you feeling today" Frågade Cathrin och log mot oss.
"I'm feeling great, Florida is a very beautiful city with alot of beautiful girls" Sa Louis och alla instämde.
Hon nickade mot oss och tog fram några lappar. Som hon sedan började läsa från.
"We have got alot of questions from girls who have tweeted us, are you ready to anwser them"
"YES" Skrek alla utom jag.
"I've been waiting for this moment all my life, finally my biggest dream will come true" Sa Louis överlycklig och alla började skratta.
"Well then I'm not going to let you wait" Sa Cathrin och började med första frågan.
"This is for you Harry" Sa hon och jag fick tillbaka den nervösa klumpen i magen, men jag log och låtsades som ingenting.
"It's going alot of rumors that you have a girlfriend, so are you single or not? Btw love you" Sa Cathrin och jag kände allas blickar vändes mot mig.
"Ehm" Sa jag och började skratta lite nervöst.
"I wouldn't say that I'm single but I wouldn't say that I have a girlfriend eighter" Sa jag flummigt.
"I don't get it so you don't have a girlfriend" Frågade hon och tittade oförståligt på mig.
"Nope" Sa jag kort.
"But you are not single" Frågade hon och tittade underligt på mig.
"It`s complicated" Sa jag och började le lite när jag tänkte på Klara.
"Okey next question then" Sa hon och tog fram nästa lapp.
"This question is for you Niall, and it's from Thereasa! I know you have a girlfriend but how would you feel about a threesome with her and me" Frågade hon och började skratta lite lätt.
"I'm just gonna ask Jenny, and I promis I'll let you know"" Sa han och alla började skratta.
Hon log och riktade kroppen mot Liam.
"Liam, have you and Danielle ever had a real fight" Sa hon med inlevelse och riktade micken mot honom.
"Hmm... no. The biggest "fight" we ever had were when I told her I was afriad of spoons and she thought I was joking so she took a spoon and hold it in very close to my face. But I got over it almost directly. I can't stay mad at Danielle she's to wonderful" Sa han och började le.
"How sweet" Sa Cathrin.
"Next question is for Louis: Are you still single, and if you are will you marry me".
"Yes I'm still single" Sa Louis och log mot kameran.
"So it's just to go and get him girls" Sa Zayn och klappade Louis på ryggen.
"Will you marry her then" Frågade Cathrin och log mot Louis.
"Yes I will marry... Viviane" Sa han efter att ha tittat på lappen. "Viviane we are official married now" Fortsatte han och blinkade in i Kameran.
Vi fortsatte intervjun med lite fler frågor, som vilken är din favorit färg? Gillar ni färgglada kläder på tjejer? Klänning vs jeans och t-shirt? Sen tog vi en fika paus. Vi drack läsk och åt tårta. När vi hade ätit upp, gick Cathrin på lunsh och vi sprang ut på balkongen för att titta ner på alla fansen.
Alla började skrika av lycka. Eftersom det var för många fans för att vi skulle kunna gå ner och skriva atografer, skrev vi jättemånga atografer uppe i huset där vi var och sen slängde vi ner dom.
Efter vi hade stått där ett tag, gick vi in igen. Och sen kom tjejerna också.

Nialls perspektiv:
Jag gick fram till Jenny och tjejerna för att säga hej. Jag kom plötsligt på vad en tjej hade frågat mej och jag var tvungen att fråga henne.
"Jenny what do you think about a threesome with me and another girl" Frågade jag henne.
"I'm in" Sa hon medans hon hängde av sig jackan.
"Perfect" Skrattade jag.
Hon himlade med ögonen mot mej och vi gick tillbaka till soffan. Hon satte sej i mitt knä och jag kramade om henne hårt.
"How was the intervjuv" Frågade hon och tittade på dom andra.
"Good" Sa Harry och vi killar, började att skratta.
"What" Frågade han och började skratta han också.
"I don't have a girlfriend, but I'm not single" Härmade Louis Harrys röst.
"But what wouls i should have said" Sa han oskyldigt.
"Not that" Sa Zayn och började as garva tillsammans med oss andra.
"I think it was cute to say that" Sa Danielle till Harrys försvar.
Vi fortsatte att skämta om det och skratta. Jag fick värsta skratt anfallet och blev helt röd i ansiktet för att jag skrattade så mycket.
"What did you buy" Frågade jag Jenny.
Hon rotade i några av påsarna och tog upp en vit kanin. "And alot of clothes" Fyllde hon i och log stort.
"Really? A bunny" Frågade Harry kaxigt.
"Yes a bunny, and it`s super cute so shut up" Sa Jenny lika kaxigt tillbaka.
"I bought one to" Sa Sandra glatt och tog upp en likadan kanin fast brun.
Vi tittade först på varandra och sen på dom innan vi skrattade. Cathrin kom in i rummet och sa att dom hade haft en tävling och att det skulle komma in tio fans som skulle få ta kort och prata lite med oss. Det var alltid lika kul att få prata lite mer personligt med fansen och att göra dom glade var det bästa som fanns.
När träffen var över tog tjejerna en taxi hem och vi åkte med Paul tillbaka till strandhuset.
Klockan var runt fem, så alla utom Sandra och Zayn som skulle laga maten gick ut för att ta ett kvällsdopp.
Alla satte på sej badkläder och alla sprang ut till stranden. Precis när vi skulle ha spring tävling ut till vattnet, stannade Jenny upp. .
"What if a shark comes" Sa hon och tittade på mej.
"It won't! Why did you change to swimsuit if you didnt thought you would go into the water" Sa jag och försökte övertala henne.
"I don't know. But i'm gonna go inside" Sa hon och vände sej om och började gå mot huset.
Jag kollade ut mot havet där Liam och Danille stod och kysstes, sen kollade jag mot Harry och Louis som stod brevid mej. Alla tre gav varnadra en blick och det var som vi läste varandras tankar. Jag nickade och vi smög fram till Jenny som nästan var inne i huset. Jag fångade henne och hon skrek till.
"Niall what are you doing" Skrek hon och svingade armarna i luften.
Harry och Louis tog tag i var sitt ben och jag tog i hennes armar. Sen bar vi henne.
"It's not funny" Skrek hon och försökte splattrade med benen.
"Oh yes it is" Sa Louis och vi började att skratta.
Hon skrek allt vad hon hade, fast det var ingen där på stranden så ingen kunde hjälpa henne. Vi gungade henne fram och tillbaka och när vi räknade till tre, slängde vi ut henne i havet.
Danielle och Liam blev blöta och jag, Harry och Louis stod vi strand kanten och garvade åt dom.
Jenny flög upp ur vattnet och sprang upp på stranden.
"You guys are dead" Skrek hon och fyllde händerna med sand, och kastade på oss.
Sådär ja! :) Imorgon kommer det tyvärr inget kapitel för att jag har tyska prov på måndag och Sandra har franska prov, så våran söndag kommer att bestå av plugg och träning! :) Hoppas att ni kommenterar! För att vi blir alltid lika glada av varenda liten kommentar! :'D

TÄVLING!
Det var ändå några som ville att vi skulle ha en tävling, så då tänkte vi ha en! :)
Det du ska göra är att:
*Motivera varför just du ska få vara med. Kan vara vilken motivering som helst, behöver inte heller vara lång :)
*Skriva lite om dej själv. Utseende, Personlighet, vad du gör på fritiden, hur gammal/heter osv.
Aa, typ det :) Ni har tills på onsdag på er! :)

Kommentarer
Postat av: louise

Hej :)

jag suger på att motivera :(

men jag vill iallafall vara med i tävlingen, jag tycker att jag borde vara med i novellen för att det är en AMAZING novell. Kan läsa kapitlerna om och om igen! Så då skulle det vara hur awesome som hälst att läsa och sen kunna föreställa sig mer om det faktiskt är en själv som ''är med'' i novellen ;)



Öhmm, jag är brunett, ehh, vad ska jag skriva? XD

jag tränar gymnastik på fritiden. Vet inte riktigt hur man ska beskriva min personlighet... Men jag är mig själv ;) har för det mesta lätt att bjuda på mig själv :)



ah, otroligt vacker motivering... Hahahahaha!! Iallafall, gryyyyyymmmmttttt kapitel :D älskarälskarälskar novellen, typ bästa ever :D puuuusss love u :) <3333333

2012-03-18 @ 13:39:12
Postat av: Linnea

Hej :)

Varför jag ska vara med: det skulle vara sjukt roligt och för att jag älskar din novell !!! Och för jag älskar 1D :D



Om mig : brunett långt hår nästan till naven,smal,ljus blåa ögon.

Personlighet:Blyg,men när jag väll känner personen så blir jag väldig pratig, flumig,lätt road. Jag heter då Linnea Lundgren 17 år på fritiden så är jag med kompisar, älskar att titta på film och jag spelar gitarr . Jag älskar hamburgare :)

2012-03-18 @ 16:11:26
Postat av: Louise

Lite bättre motivering om mig själv: jag är 16 år, har mörkbrunt hår ganska kort, jag har blåa ögon och är typ 170 cm lång.

Jag är som sagt för det mesta mig själv, jag älskar att flumma, skratta och ja... ha kul! Jag bjuder gärna på mig själv när jag väl känner personerna, annars är jag nog rätt tillbakadragen.



Hehe... Sorry för två motiveringar. Det blev lite knaas! <3

2012-03-19 @ 15:09:28
Postat av: Smilla

denna novell är en av dom bästa jag har läst, och jag har läst måååånga! det skulle vara gryyyymt om jag skulle få vara ed i den! jag äääälska killarna också! jag är 15, mörk blond, långt hår, gröna ögon och är 169 cm typ. på fritiden spelar jag handboll, det tar upp halva mitt liv men jag älskar det, och så är jag med kompisar. jag är väldigt utåtriktad me jag är ganska blyg för dom jag inte känner :)skulle vara awsome (?) att få vara med :)

2012-03-19 @ 23:23:50
Postat av: Hanna

Haha, känner igen mig i många av era personligheter (men blandat) ^^

2012-03-24 @ 09:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0