Kapitel 37

Tidigare(Nialls perspektiv)
Klockan var runt fem, så alla utom Sandra och Zayn som skulle laga maten gick ut för att ta ett kvällsdopp.
Alla satte på sej badkläder och alla sprang ut till stranden. Precis när vi skulle ha spring tävling ut till vattnet, stannade Jenny upp.
"What if a shark comes" Sa hon och tittade på mej.
"It won't! Why did you change to swimsuit if you didnt thought you would go into the water" Sa jag och försökte övertala henne.
"I don't know. But i'm gonna go inside" Sa hon och vände sej om och började gå mot huset.
Jag kollade ut mot havet där Liam och Danille stod och kysstes, sen kollade jag mot Harry och Louis som stod brevid mej. Alla tre gav varnadra en blick och det var som vi läste varandras tankar. Jag nickade och vi smög fram till Jenny som nästan var inne i huset. Jag fångade henne och hon skrek till.
"Niall what are you doing" Skrek hon och svingade armarna i luften.
Harry och Louis tog tag i var sitt ben och jag tog i hennes armar. Sen bar vi henne.
"It's not funny" Skrek hon och försökte splattrade med benen.
"Oh yes it is" Sa Louis och vi började att skratta.
Hon skrek allt vad hon hade, fast det var ingen där på stranden så ingen kunde hjälpa henne. Vi gungade henne fram och tillbaka och när vi räknade till tre, slängde vi ut henne i havet.
Danielle och Liam blev blöta och jag, Harry och Louis stod vi strand kanten och garvade åt dom.
Jenny flög upp ur vattnet och sprang upp på stranden.
"You guys are dead" Skrek hon och fyllde händerna med sand, och kastade på oss. 
Jennys perspektiv:
Jag stoppade händerna ner i vattnet och fyllde båda med blöt sand. Jag smög upp bakom Harry och hällde sanden innanför hans badbyxor. Han vände sej hastigt om och skrek, då kastade jag ännu mer sand och den hamnade rätt i hans mun. Han spottade ut sanden och jag sprang skrattandes därifrån.
"I`m going to kill you bitch" Skrek han och sprang efter mej.
"That was my revange" Skrek jag skrattandes och fortsatte att springa.
Jag sprang fram till Niall och ställde mej bakom honom. Harry var snart ikapp mej och jag kramade om Niall hårt så att Harry inte skulle kunna ta mej. Niall tog bort mina händer samtidigt som han hånflinade mot mej. Jag gjorde puppy eyes mot honom men Naill skrattade bara och Harry lyfte upp mej.
Han bar mej mot vattnet och jag skrek på Niall, men han ignorerade bara.
"I know someone who's not getting lucky tonight" Skrek jag och fortsatte att banka Harry i ryggen.
Jag skulle precis hamna i vattnet men då hoppade Niall på Harry och jag sprang upp på stranden igen.
Harry och Niall började brottas på stranden och snart var Liam och Louis också med i brottnings matchen. Danielle kom upp ur vattnet och satte sej brevid mej.
"Who's winning" Sa hon kollade noga på dom.
"Not Harry anyways" Skrattade jag och kollade på Harry som låg mosad under killarna.
Vi fortsatte att skratta åt deras ansiktsuttryck och pekade på dom. Efter ett tag fortsatte dom brottas i havet och då blev det inte lika interessant så vi började prata om massa annat.
"So, how are you doing with everything" Sa hon allvarligt och vred huvudet mot mej.
"I'm doing pretty good I guess" Sa jag och ryckte på axlarna.
Jag gillade inte alls att prata om det, allt det gjorde var att riva upp sår och då började jag alltid att tänka på det och det gjorde mej alltid lika ledsen. Jag förstår att alla vill veta hur jag mår men att prata om det var inte jag ville. Jag vill glömma bort allt och låssats som om det aldrig har hänt. Men det går tyvärr inte eftersom jag måste vara vittne när han ska åtalas.
Hon nickade och jag bytte samtals ämne till något roligare. Vi började prata om hur länge Liam och hon har varit tillsammans och vad han har gjort för gulligt för henne.
När killarna kom upp från vattnet gav Harry mej en mördarblick och jag lipade mot honom innan han, Liam, Danielle och Louis gick in. Niall stannade upp framför mej och hjälpte mej upp.
"Am i still not getting lucky tonight" Frågade han flörtigt när jag hade ställt mej upp.
"I don't know" Sa jag retsamt och ryckte på axlarna. "Maybe" Sa jag och blinkade.
"But i saved you from the sharks! didn't I" Frågade han och putade med läppen.
Jag skrattade åt honom och gick fram och kysste honom. Vi båda log i kyssen och han lutade sin panna mot min, samtidigt som han hade sina armar runt min midja.
"I love you" Sa han tyst och jag kände hans varma andedräkt.
"I love you to" Sa jag och la mina händer på hans kinder.
När vi hade stått och kramats ett tag gick vi också in, eftersom maten var klar.

Zayns perspektiv:
Äntligen ensamma! Tänkte jag när dom sprang ut till stranden.
Jag gick fram till Sandra som stod och hackade grönsaker och kysste hennes nacke. Jag la mina armar runt hennes midja och snurrade henne ett varv och sen drog jag in henne mot min kropp. Hon ställde sej på tå och kysste mej.
"You are looking good" Viskade jag i hennes öra.
"I know" Sa hon och började att fnissa.
"Confident mutch" Frågade jag och skrattade.
Hon nickade, skrattade och vände sej om för att fortsätta hacka grönsaker. Jag var inte riktigt redo att släppa taget om henne så jag tog kniven och la den på sidan av skärbrädan. Hon vände sej om mot mej och log stort. Jag kysste henne passionerat, greppade tag i hennes lår och lyfte upp henne för att sätta henne på diskbänken. Jag kysste hennes nyckelben och fortsatte upp mot hennes nacke för att sedan kyssa henne på läpparna. Hon gav ifrån sej ett stön och jag bet mej i läppen.
Hon fnissde till och jag la min hand bakom hennes huvud.
"I guess they can wait with the food, huh?" Sa jag och hon nickade.
Vi kysstes hela vägen till sovrummet och jag la henne försiktigt på sängen. Vi båda andades häftigt och jag slet av mej min tröja och sen drog jag av hennes.
Vi båda låg anfådda på sängen och Sandra började helt plötsligt skratta högt. Jag kollade på henne och började själv skratta, även fast jag inte hade någon aning om vad hon skrattade åt.
"I saw a movie once" Började hon men avbröt sej själv för att hon skrattade så mycket. "And a guy poked at a pig and said: NÖÖÖÖÖÖFFFFF" Sa hon och gjorde ett gris ljud.
Jag blev helt tyst och kollade konstigt på henne.
"It's only funny if you seen the movie" Sa hon och fortsatte att skratta.
"I'm pretty sure, it's not THAT funny" Sa jag och skrattade åt henne.
Vi hörde röster nerefrån köket och jag kom på att vi inte hade gjort någon mat. Hon skrattade fortfarnade så jag satte min hand för hennes muc och vi gömde oss i garderoben. Louis skrek på oss och snart var rösterna inne i rummet. Jag höll fortfarande kvar min hand för Sandras mun så hon slickade på min hand så jag skrek till.
"That's disgusting" Viskade jag och torkade av min hand på en tröja.
Hon fnissade till och garderobs dörren flög upp.
"Where is my food" Skrek Niall och spott flög från hans mun och hamnade på min kind.
"Yeah, we are hungry" Sa Harry gnälligt.
"Sorry guys" Sa jag och log snett samtidigt som jag ryckte på axlarna.
"Other stuff got in the way" Sa Sandra och kollade busigt på mej.
"What could possibly be more important then making.." Sa Louis, men svbröt sej själv när han såg Sandras blick mot mej. "I don't think i wanna know" Sa han sen och alla Euwade innan dom gick ut.
"I don't get it" Sa Jenny som stod kvar.
"Come on" Sa Niall och drog ut henne från rummet.
Jag och Sandra brast ut i skratt och låg på golvet och vred och vände på oss.
"OMG their faces" Sa jag mellan skratt attackerna.
Hon la sej över mej och kysste mej innan vi gick ner till dom andra. Jenny stod och pratade i telefon, med Naill brevid henne, antagligen med en pizzagubbe eftersom Niall hade ett leende på läpparna. DEt såg ut som om han skulle börja dregla när som helst.
Jag satte mej vid bordet och fick arga blickar från Liam, Louis och Harry.
"I'm starviiiiing" Sa Harry gnälligt.
"Yea, me too! We could be eating right now" Sa Liam och kollade på mej och sen på Sandra som stod och pratade med Danielle.
"The pizza will be here i ten minutes" Sa Niall glatt och tog fram åtta glas och ställde dom på bordet.

Liams perspektiv:
Tjugo minuter senare, hade pizzan fortfarande inte kommit och alla satt otåligt och väntade vid matbordet.
"Jenny" Frågade jag och hon ryckte till. "What did the pizza guy say exactly" Frågade jag henne och hon vände sej om mot mej.
"That he was comming in ten minutes on his scooter" Sa hon och log.
"And what adress did you say that we lived on" Sa jag och rynkade pannan.
"5015 Hwy" Sa hon och tittade frågandes på mej.
"Are you serious" Sa Louis och slappnade av i underläppen.
"Yeah, Why?" Frågade hon och sjönk bak i hennes stol.
"OMG Jenny! Do you know how hungry I am" Frågade Niall gnällandes.
"Well, you were standing right next to her, you could have said the right address" Sa Danielle till Jennys försvar.
Alltid min tjej som försvara dom som ligger under. Tänkte jag och log lite för mej själv.
Alla suckade högt och alla började klaga på Jenny. Hon började rota i sin ficka och tog upp sin mobil. Louis ryckte den från hennes händer.
"Maybe, I should call" Sa han och nickade.
"Yeah maybe" Sa hon och började att skratta.
Han ringde till dom och sa att hans slav hade sagt fel andress, men att han skulle straffa henne. Vi alla började att skratta och Jenny gav oss en orolig blick. Sen sa han den rätta adressen och dom sa att NU skulle dom komma om tio minuter.
När det ringde på dörren sprang alla förväntans fulla fram till dörren och Niall tog alla pizzorna och sprang in tillbaka till köket, med alla efter honom. Någon var ju tvungen att betala, så jag stannade kvar och gav honom pengar och dricks. Danielle kom och tog mej i handen och vi gick tillsammans och satte oss för att äta.
Det var tyst hela middagen och maten tog snabbt slut.
"Now I'm stuffed" Sa jag och klappade mej själv på magen.
Alla nickade förutom Niall som log stort.
"I'm gonna go and make me a sandwich" Sa han och gick in till köket.
Alla började att skratta åt honom och medans han gick till köket, satte vi oss i soffan och satte på en film. När han kom tillbaka hadde han nutella i hela asniktet och jag slickade på mitt finger för att sen torka bort det.
"Thanks babe" Sa han ironiskt och drog bort huvudet.
"Awwsi, Anytime babe" Sa jag och nöp honom i kinderna.
När filmen var slut var klockan runt tolv tiden, och alla var trötta så vi bestämde oss för att gå och lägga oss.
Jag och Danielle gick in till vårat rum och såfort vi kom in, hoppade jag Danielle in i duschen. Jag såg att hon inte låste dörren, så jag öppnade den och droppade snabbt kläderna innan jag hoppade in. Vatten strålarna nudda min kropp och jag drog några handtag genom håret och lät vattnet rinna ner längst mitt ansikte, innan jag kysste henne intensivt.
"I'm pretty sure I'm the happiest person in the world right now" Sa jag och log stort.
"No that's me" Hörde vi en röst utanför duschen.
Vi båda kollade förvånat på varandra och jag stack fram huvudet ut från duschdrapperiet. Där stod Louis och log mot mej.
"Whata hell dude" Sa jag och skrattade lite lätt.
"Sorry man! But this is a public bathroom" Sa han och drack en klunk vatten.
"But you have your own bathroom, in your own room" Sa jag och kollade konsigt på honom.
"It's taken by Harry" Sa han och gick direkt ut ur badrummet som ingenting.
Jag stoppade in huvudet igen och möttes av en skrattandes Danielle. Jag skakade på huvudet och hon log mot mej. Hur kunde jag ha fått en sådan vacker tjej? Tänkte jag innan jag kysste henne. 
Så där ja ! Kapitel 37 ! Mycket kärleeeeek haha :)
Kom igen nu då ! Kommentera meraaa ! Det är det som får oss att vilja skriva ju !
Imorgon kommer det tyvärr inget kapitel, sorry ! Men vi har prov dagen efter och jag har inte pluggat någonting.. Haha :P
PS. Glöm inte tävlingen, som är i kapitlet under :)

Kommentarer
Postat av: louise

Omg så gulligt kapitel! Satt bokstavligt talat och log genom hela texten! Såååå underbar, och så grymt skrivet :) ni är så sinnesjukt grymma :D <3333

2012-03-20 @ 07:50:15
Postat av: alexandra

Såklart vi är intresserade av ett länkbyte!

tack så hemskt mycket för dom fina orden :D

Det ger oss verkligen ett leende på läpparna :D

Kommentera bara så fort du har länkat så lägger vi upp en länkning :D xx

2012-03-20 @ 21:08:39
URL: http://theonedirectionnovells.blogg.se/
Postat av: Felizia

Louis dödar mig... xD



"No that's me" Hörde vi en röst utanför duschen.



Den meningen.... xD Ligger typ på golvet och skrattar... dålig humor ;)

2012-03-21 @ 16:12:39
URL: http://onlyfellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0