Kapitel 47

Tidigare(Louis perspektiv)
Efter gigget kom Linnea back stage.
"Hey" Sa jag och gick fram och gav henne en stor blöt kram eftersom jag inte bytt om än. "What did you thought about the show" Sa jag och skrattade.
"I liked it" Sa hon och tittade på min genomskinliga t-shirt, sen började hon att skratta.
"Haha good" Sa jag och gav la mina händer på hennes kinder för att ge henne en lång och passionerad kyss.
Vi hade hade kysst många gånger förrut, men den här måste nog ha varit den bästa. Hon fnissa till lite när vi avslutade den och jag log stort mot henne.
"You're beautiful" Viskade jag i hennes öra.
Hon blev rosig om kinderna och jag bet mej själv i läppen. VI stod och pratade lite till men sen var hon tvungen att åka hem. Vi bstämde att vi skulle ses imoegon på dagen och ta en shoppingtur. Eftersom vi gå ut imoegon och så ville hon vara fin.
När hon hade gått. Stod jag kvar en stund och tittade in i väggen. Jag vet inte riktigt vad jag gjorde, jag bara stod där och tänkte på Linnea tills Paul kom och avbröt mej ur mit tänkande. 
"Lets go Louis" Sa ha och började gå mot bilen. 
När vi kom hem tog jag en dusch och sen gick jag direkt och la mej.

Linneas Perspektiv:
Killarnas gigg igår var speciellt. Jag trodde inte direkt att jag skulle få se Louis utan byxor så här tidigt. Det var lite pinsamt och jag blev säkert jätte röd i ansiktet. Men jag skulle aldrig banga att se det igen.
Dom är verkligen talangfulla och duktiga med fansen. Alla har unika röster och det är det som gör det så bra. Jag var inte ett fan av One Direction innan jag träffade dom, men nu är jag väll ett litet fan.
Idag skulle jag och Louis ut och shoppa. Jag var as taggad eftersom jag hade mycket pengar, vilket betyder att jag kan shoppa MYCKET.
Jag satt på sängen i mitt rum och bara tog det lugnt och spelade lite på gitarren, när någon knackade på dörren.
"Come in" Skrek jag och kollade på dörren.
Handtaget åkte ner och in kom Louis. Ett leende formades på mina läppar och även han log.
"So my dad let you in" Sa jag förvånat och la ifrån mej gitarren.
"No" Svarade han kort och satte sej på min säng.
"How did you get in then" Sa jag och kollade konsigt på honom.
"I hided behind your bushes" Sa han med ett stoneface, jag kollade fortfarande konstigt på honom. "And then when youd dad left, I ran into the hause" Sa han sen och rättade till sej på sängen.
"Haha are you serious" Sa jag och stannade upp i mit skratt.
"Yeah" Nickade han.
Jag slängde mej bakåt på sängen och brast ut i skratt igen. Jag blunade för att jag skrattade så mycket. När jag öppnade ögonen var Louis ansikte bara några centimeter ifån mitt. Jag gjorde halsen lite längre och han böjde sitt huvud närmre mitt. Vi möttes i en perfekt kyss och jag ville inte att den skulle sluta. Så vi rullade ett halv varv så jag hamnade över honom. Jag la mina händer på hans huvud och gav honom en till kyss.
"You're really something" Sa jag frågande och log mot honom.
"Haha I don't know about that" Sa han osäkert och log lite lätt mot mej.
"Well you are" Sa jag och pussade honom på kinden innan jag la mej brevid honom.
Det blev tyst ett tag och vi låg bara och njöt av varandras sällskap.
"So, how are we going to handle me living it UK" Sa Louis och vred sitt huvud mot mej.
"You're not going home yet" Sa jag och vred mej mot honom också.
"Five days" Sa Louis och kollade sorgset på mej.
"And that's many days" Sa jag och log mot honom.
Han log falskt mot mej och tittade upp på taket igen.
Jag kan erkänna att jag sköt upp att prata om det. Jag har ingen aning om hur jag kommer att reagera när jag står där på flygplatsen. Och jag ville helst inte tänka på det heller.
Louis ställde sej upp och satte sej vid min dator. Han loggade in och gick in på twitter. Jag gick fram till honom och kollade på skärmen.
It's gonna be a good day today :) Skrev han och jag log för mej själv.
"Btw, what were you playing" Sa han och snurrade ett varv innan han pekade på min gitarr.
"Nothing..." Sa jag blygt och gick fram för att lägga tillbaks gitarren där den ska stå.
"Yes you were! Show me" Sa han och tog fram den igen och gav mej den.
"No.. We need to go shopping now" Sa jag och la tillbaka den igen medans jag log.
"Okey, you got away this time, but I'm gonna make you play for me later" Sa han och log ondskefullt innan han gick till dörren.
Jag skrattade och han vände sej om mot mej innan han gick ut från mitt rum. Jag släckte lampan och vi gick ner och ut till bilen.

Liams perspektiv:
Jag hade precis gjort mej i ordnig för kvällen när Danielle ringde mej på skype. Jag tog ett snabbt sprut av min perfym, innan jag sprang till datorn. Jag klickade acceptera och hennes ansikte dök upp på skärmen.
"Hi babe" Sa jag och log stort.
"Wow, looking good" Sa hon och blinkade med ögat.
"Haha! Me and the boys, Jenny, Sandra and Linnea are going to a party" Skrattade jag.
"Oh! Is it a private party" Frågade hon och sköt undan håret från hennes ansikte.
"Yeah, Linneas friend is having a pary, so she said that we could come" Sa jag och log.
"Sounds fun! But don't you think that there will be people that trys to ruin for you. Or take pictures of you when you're drunk" Sa hon och började skratta.
"No, we're not that famous here. Plus I don't think that anyone of us will get that drunk" Skrattade jag och fixade till kameran.
"Oh okey! Well, you look good! So don't kiss any of the girls that want you" Sa hon och blinkade.
"Haha, pinky promise" Sa jag och visade mitt lillfinger mot kameran.
"Pinky promise" Sa hon och tog upp sitt lillfinger hon också.
"I can't wait untill thursday" Sa jag och log stort mot henne.
"Me neither" Skrattade hon.
Samma dag som vi kom hem, skulle Danielle möta mej vid flygplatsen. Och vi skulle åka direkt från flygplatsen hem till min hemstad.
"LIAAAAAAM" Skrek Harry utanför mitt rum. "WE ARE LEAVING" Skrek han sen.
"I guess I need to go" Sa jag och log.
"Yea, I love you" Sa hon och gjorde en slängpuss.
"Love you too! Bye" Sa jag och gjorde en slägpuss tillbaka.
Vi log mot varandra innan jag klickade bort henne. Jag stängde av min laptop och gick ner till dom andra.
"Finally" Stönade Harry och satte på sej skorna.
"Relax Harry" Skrattade jag. "It's only nine pm" Sa jag sen och började knyta mina mörkblåa tygskor.
"Yeah Yeah" Sa han och jag skrattade åt honom.
Jenny och Sandra kom ut ur badrummet och började gå mot oss. Sandra hade ett par klackskor i handen och Jenny höll i ett par ballerinaskor i handen. Sandra hade satt på sej en svart kjol, ett vitt line, ett guld halsband och så hade hon målat läpparna röda så att de matchade med hennes röda klackskor. Jenny hade en ljusrosa klänning med sina svarta ballerina skor, ett silvrigt halsband och stora silvriga örhängen.
Zayns blick fastnade med blicken på Sandra när hon kom ner för trappan. Han bara stod och stirrade på henne, Sandra log stort mot honom och lollade ner på trappan igen.
Harry knäppte med fingrarna framför Zayn och sa otåligt.
"You can stare at Sandra at the party, now we gotta go" Sen gick han ut genom dörren.
Zayn blev lite rosig om kinderna men sen tog han in Sandra in i hans famn.
"You look so beautiful" Sa han och kysste henne passionerat.
Innan vi gick ut till bilen sprang jag in i köket och tog ett äpple. Sen hoppade alla in i bilen och vi var på väg till festen.

Jennys perspektiv:
Jag var så himla lycklig just nu! Jag kände mig jätte glad, nervös och kärleksfull på samma gång och det slutade med att alla trodde att jag var full... Även fast vi fortfarnade satt i bilen och inte ens kommit fram till festen.
"I'm not drunk... I'm just happy.. Really happy" Sa jag till Harry medans jag slängde med håret fram och tillbaka .
Jag fick också lite glädje ryck med jämna mellanrum. När jag hade hållt på så ett tag blev jag jätte trött och knäppte upp bältet och la mig i Nialls knä. Jag kollade upp på honom och började asgarva. Underifrån såg hans ansikte jättebrett ut och så såg jag rätt upp i näsan på honom.
"What" Sa han och kollade ner på mig, vilket gjorde att han fick världens dubbelhaka så att jag började skratta ännu mer.
"I love you anyway" Sa jag och fortsatte skratta.
"You're so far from being normal" Sa Liam och började skratta lite.
Jag hörde knappt vad han så för jag började lyssna på Zayn och Sandra istället. Sandra vände sig mot Zayn och putade med läpparna. Zayn pussade henne snabbt på kinden och Sandra putade med läppen och gjorde puppyeyes.
"Eyy" Sa Sandra missnöjt.
Zayn tog tag i hennes kinder och tittade in i hennes ögon.
"You look beautiful... But I don't want to get lipstick on me" Sa han och släppte sedan taget och började prata med Liam.
Hon kollade på mig och gjorde sadface, jag skrattade till och sen log hon busigt. Hon tag i Zayn och kysste han över hela ansiktet. Han såg först irreterad ut men sen log han och kysste henne tillbaka.
Jag satte mej upp igen och vände mej om mot Niall. Jag skulle precis ge honom lite kärlek, men jag avbröts av att bilen stannade. Och vi kom fram till ett stort gult hus.
"Here it is" Småskrek jag och hoppade ut ur bilen
"How did you knew it was here" Frågade Harry och hoppade ut han med.
"Because the car stopped" Sa jag och började as garva.
Sandra kom ut och la sin arm på min axel och tittade på mig med stoneface, vilket med andra ord betyder att hon försöker att vara allvarlig för att sedan kunna skämta till det. Och som jag hade trott, sa hon ett dåligt skämt och började as garva åt det.
"What the fuck" Sa jag och började skratta ännu mer för att det lät så kul.
Sen kom Harry och ställde sig i mitten av oss med armarna över våra axlar. Han började fejkgarva as mycket och jag trodde ärligt talat att han tyckte att vi var roliga. Men sen sa han allvarligt
"Now get yourselfs together, were going in". Det lät som värsta krigsfilmen så det var lite svårt att sluta skratta.
Så jag och Sandra tittade på varandra och drog handen över ansiktet för att sluta skratta sen gick vi in.
Jag finssade till lite igen eftersom jag såg Zayns röda kinder. Han hade försökt att ta bort pussmärkerna så nu skulle man kunna tro att han var generad.
Linneas kompisar var jätte snälla och jag började prata med en som hette Hanna. Det var hon som höll i festen. Jätte trevlig och otroligt skämtsam. När jag stod där, såg jag en tjej som började bli lite för närgående med Niall.
"Excuse me" Sa jag pressade mej mellan dom.
Jag ville inte framstå som värsta överbeskyddande och svartsjuka flickvännen. Så jag tog en drink och ställde mig brevid dom.
"Hey" Sa jag och log mot henne.
"Meet my girlfriend" Sa Niall och sköt bort henne lite från honom.
Det märktes att hon druckit mycket så jag blev inte sur eller någonting. Hon kollade på mig från topp till tå sen suckade hon och gick till en annan kille.
"Thanks for the saving" Sa han och ställde mig mot väggen och kysste mig.
Vi avbröts av ett bord som gick sönder. Shit tänkte jag direkt Nu är det någon av oss som har hamnat i en fight. Tänkte jag som andra tanke.
Men när jag kollade dit var det en brud som låg och as garvade på ett bord som var utan ben..
"Oops I've gained a few pounds sence I did that the last time" Sa hon och alla skrattade och några gick dit och hjälpte henne upp.
"No it was already broken" Sa Hanna och log.
Sen startade musiken igen och det var som att inget hänt.
Niall gick bort till en kille som stod ensam i hörnet. Aww min kille är så jävla snäll och underbar Tänkte jag och log för mej själv Hjälper dom ensamma och får dom att känna sig som dom är med i festen.
Sen kollade jag runt och kom på att nu var det jag som stod ensam i hörnet. Jag började skratta åt mej själv och gick till Louis och Linnea. Men just när jag kom fram började dom kyssas så jag gick till Zayn och Sandra istället. När jag kom fram såg jag hur deras ansikten började närma sig varandra.
"Don't kiss" Skrek jag för att höras.
Men just min tur, pausades musiken exakt då så att alla hörde och stirrade konstigt på mig.
"She's mine" Sa jag för att snacka ur mig men ingen fattade att det var skämt och sen sattes musiken på igen.
"Your funny" Sa Zayn ironiskt och skrattade medans han drack upp sin drink.
Jag skrattade lite obekvämt men sa inget mer om det.
När Zayn gick och fyllde på sitt glas kom det fram två tvillingskillar. Dom ställde sej brevid oss och den ena la sina arm runt Sandra.
"Hey goergeous" Sa den ena till mig ock la armen om mig.
"We have boyfriends" Sa Sandra kort och hon puttade bort hans arm från hennes axel.
"I wont tell if you don't" Sa han och putade med munnen mot Sandra.
Den andra la sin hand på mitt lår. Och vände sej om mot mej. Jag flyttade snabbt bort hans hand, fast han la tillbaka den
"You don't need to say anything" Sa Zayn som hade kommit tillbaka.
Killen som hade sin arm runt Sandra drog snabbt tillbaka huvudet. Men konstigt nog flyttade han sig inte. Och det var ett dumt val av honom.
Niall märkte att något var fel. Så han kom strax efter och ställde sej framför killen som satt brevid mej. Niall harklade sej lite men han satt också kvar.
"Whatever" Sa killen spydigt som satt brevid Sandra.
Han ställde sej upp och det gjorde även killen som satt brevid mej. Dom kollade bak på oss och gav oss ett flin. Zayn såg inte så speciellt glad ut när han satte sej brevid Sandra.
"I need a drink" Sa jag och gick upp.
"Me to" Sa Sandra och följde med mig för att ta en drink.

Zayns perspektiv:
Jag hatar killar som inte fattar sin plats. Speciellt när jag inte kan göra något. Jag vet att Sandra inte gillar när jag slåss.
Men när dom gnider upp det i ansiktet på en och ler... Då blir det lite för mycket. Men jag gjorde det inte! Kanske mest för att jag inte hann.
Jag vände mig om mot Sandra och Jenny och såg samma killar. Den ena hade tryckt upp Sandra mot väggen och stod och gned sig mot henne. Han hållde i hennes armar så att hon inte kunde göra motstånd. Där sprack det. Jag kollade på Niall och vi sprang dit.
"What the fuck do you think your doing" Sa jag och puttade bort honom från Sandra som andades häftigt och jag tror att jag också såg en tår falla ner från hennes öga. Jag tryckte upp honom mot väggen och han flinade mot mig. Jag var riktigt jävla sur men jag skulle inte slå honom.
"She needs a real man" Skrattade han och hånflinade mot mej.
"Why don't you let her decide huh" Sa jag och släppte honom.
"I did, she said she wanted me" Sa han och drack ur sin mugg.
"Yeah thats why she turned her head away and begged you to stop?" Sa jag och skrattade åt hur patetisk han var.
"She didn`t wanted you to know, before she was all over me"
"In your dreams" Sa jag och vände mig om för att avsluta bråket.
"Your girlfriend is a fucking slut! she fools around with everyone. Just look how she`s dressed, she begges for it" Sa han och flinet var borta. Jag vände mig långsamt om, det där var droppen. Jag slog till honom så hårt att han ramlade.
"Let's go now" Sa jag och bärde upp Sandra.
Inte för att hon var skadad eller något men hon grät hysteriskt. Även fast det var svårt för mig att höra dom orden var det säkert hundra gånger värre för Sandra.
Jag och Sandra satte oss i bilen. Och dom andra skulle komma snart. Louis och Linnea hade ingen aning om vad som hade hänt. Och jag ville inte vara värsta glädjedödaren. Så jag sa inget.
Jag försökte trösta Sandra medans jag samtidigt försökte att stoppa mig själv från att gå ut ur bilen och slå ner den där killen rejält.
Efter tio minuter kom resten in och alla andra förstod att det inte var läge att prata förutom Harry. Eftersom han var väldigt full och allmänt borta.
"Shut the door" Sa jag till Harry som inte hade stängt dörren.
"Shut the door, turn the lights of, I wanna be with you, I wanna feel your love" Sjöng han.
Sandra började gråta ännu mer och jag kramade om henne hårdare.
"Your right that song sucks" Sa Harry och började sjunga på up all night istället.
Efter han sjungit på låten två gånger och bilen äntligen hade börjat åka. Slutade han och började sluddra.
"Why is everybody Hungry" Sa han och jag skrattade till lite.
"The food is mine! Not yours" Sa han och pekade på Niall.
"I promise Harry, I wont take your food" Sa Niall och började genast skratta.
"You always say that" Sluddrade han "But I have seen you" Sa han anklagande "I've seen you in my room at night! You think I haven't seen you, but I have" Sa han och pekade med fingret hotfullt mot Niall innan han däckade.
Det blev en kort stunds tystnad, sen började alla skratta.
"He is sooo drunk" Skrattade Jenny och kollade noga på Harry.
"You're not exactly sober either" Skrattade Liam och Jenny lipade åt honom.
Några minuter senare kom vi tillbaka till huset. Liam, Niall och Jenny hjälpte Harry in i huset medans jag och Sandra gick in till vårat rum. Hon log snett mot mej men jag såg att hon var ledsen. Hon gick raka vägen in till badrummet och studerade sej själv i spegeln.
"Don't listen to him! You look stunning and classy" Sa jag och kramade om henne bakifrån.
"I look like a whore" Halv skrek hon och satte upp håret i en slarvig knut. "I just want to change clothes" Sa hon och gick till hennes väska. "Turn around" Sa hon och vände sig mot mig.
"Don't be silly" Sa jag men ångrade mig direkt och gjorde som hon sa.
Efter det gick hon in till badrummet igen. Hon lät dörren stå uppe och hon tog bort sitt smink. Hon såg så ledsen ut och jag visste inte vad jag skulle göra för att få henne att må bättre.
"Don't look at me" Sa hon när hon kom ut från badrummet med mjukisbyxor hooditröja, glasögon, inget smink och knut i håret.
"You look beautiful" Sa jag och drog henne till mig.
"No I'm not, stop lying" Sa hon argt och puttade bort mej medans hon började gråta igen.
Shit vad sa jag nu för fel?! Vad ska jag säga nu? Tänkte jag och kollade plågsamt på henne.
"I'm sorry! You haven't done anthing" Sa hon och vände sig bort mot mig.
"Look at me" Sa jag och drog henne mot mig igen, sen tittade jag in i hennes spegelblankaögon "I love you" Sa jag och kysste henne mjukt på munnen.
Tårarna började sakta men säkert rinna längst ner från hennes kinder igen. Hon tittade upp på mej och snyftade till innan hon sprang in till bardummet igen. Jag suckade högt och tänkte seriöst att jag skulle åka tillbaka till festen och slå ner killen ordentligt.
Jag gick fram till badrumms dörren och knackade men hon öppnade inte.
"Sandra" Skrek jag och fortsatte att knacka.
Hon öppnade fortfarande inte och hon sa inget heller. Jag tänkte att hon kanske ville prata med Jenny, så jag gick ut till köket. Hon och Niall satt och åt smält choklad och hade allmänt mys och dom var väldigt flummiga. Även fast klockan var halv tre på natten. Båda två var lite groggy och dom hade nog druckigt lite för mycket.
"HAHA you have chocolate on your neck" Skrek Niall och lutade sej framåt för att han skrattade så mycket.
"Wipe it off" Sa Jenny och började slicka på sina fingrar.
Niall ställde sej upp och gick fram till Jenny. Han böjde sej ner till henne och slickade hennes hals. Jenny började skratta och Niall satte sej i hennes knä. Hon blev röd i ansiktet och det såg väldigt tungt ut. Jag ville inte direkt störa, men Sandra var ju ledsen så det betydde mer.
"Jenny" Sa jag och hon vände sej om. "Sandra is a bit upset. Can you go and talk to her" Frågade jag och log lite mot henne.
"She's upset?" Sa hon och flyttade på Niall för att kunna ställa sej upp.
Jag nickade och Jenny börjde gå mot mitt och Sandras rum. Hon vände sej om och gav Niall en slägpuss,. Och när hon skulle vände sej framåt igen, gick hon i en vägg och ramlade på rumpan. Hon började as garva och jag och Niall kollade förvånat på varandra innan vi brast ut i skratt. Jag visste att om det var någon som skulle kunna göra Sandra glad och på bättre humör, så skulle det vara Jenny. Och speciellt nu när hon var lite halvt full..

Sandras perspektiv:
Zayn knackade och knackade ett bra tag innan han slutade och gick därifrån. Jag öppnade dörren och tjuvkikade om han verkligen hade gått. Det hade han och jag stängde dörren igen. Min ben veks sej och jag tryckte mej bak mot väggen och gled ner. Jag satte händerna för ansiktet och lät tårarna spruta. Jag kanske ska klä mej mindre vänligt och jag kanske faktiskt ser ut och beter mej som en hora. Tänkte jag och snyftade till.
Några minuter senare efter Zayn hade gått. Var det någon som bankade på dörren.
"Sandra" Skrek Jenny och fortsatte att banka.
Jag suckade högt innan jag ställde mej upp för att låsa upp dörren.
"Heeeeeeeeeej" Sa Jenny flummigt och log mot mej så att hon fick smala ögon.
Jag undrade vad hon gjorde där. Hon var väldigt full och det skulle inte kunna gå att prata allvar med henne.
"Hej" Sa jag lågt och öppnade upp dörren mer åt henne.
Hon backade bak några steg och jag kollade konstigt på henne.
"Vad håller du på med" Sa jag och höjde ögonbrynet mot henne.
"RYSSARNA ATTACKERAR" Skrek hon och började springa vingligt mot mej.
"VA?! Neeeej" Skrek jag och försökte få henne att stanna.
Hon sprang rakt på mej medans hon skrek halsen av sej. Jag satte händerna framför mej, men det hjälpte ingenting. För att hon sprang verkligen på mej så jag ramlade bakåt. Jag låg på ryggen på golvet och hon låg över mej.
"Ajjjjjj" Skrek jag till och försökte rubba henne.
Jag fick tillslut bort henne och vi båda låg på golvet och kollade upp i taket. Även fast jag var lite nere och ledsen, så försvann tankarna och jag brast ut i skratt. Jag garva och garva och JEnny kollade förvånat på mej.
"Det är inte kul" Skrek hon och ställde sej upp. "DOM KOMMER" Skrek hon sen och slängde sej på dörren och låste den.
Jag ställde mej upp jag också och fortsatte att garva och garva.
"Det är lungt Jenny.. Det finns inga ryssar här och jag lovar att det inte kommer att komma några" Sa jag och låste upp dörren igen.
Hon sprang fram till mej och tog tag i min hand.
"Om det gör det. Då får du skydda mej" Sa hon misstänktsamt och kurade ihop sej.
"Jag lovar" Sa jag och ledde henne ut till köket.
Zayn och Niall satt och pratade och åt choklad. Visst, Niall var också lite off. Men Jenny var mer än off. Hon var väldigt off.
Zayn och Niall började genast skratta. Dom såg nog att jag var lite trött så dom ställde sej upp och båda bar upp henne. Jag gick efter och Jenny somnade i deras famnar. Så vi gick in i deras rum och la henne på sängen. Vi sa godnatt till Niall och gick in till vårat rum.
"You okey now" Frågade Zayn och drog av sej sin tröja.
"Yea, screw him, right?" Sa jag och skrattade lite lätt.
"Mm, screw him" Sa Zayn lite surt.
Han gick fram till mej och gav mej en kyss. Jag kysste honom tillbaka och vi log mot varandra. Sen sprang jag fram till min väska och drog upp pretty women. Han skrattade åt mej och jag satte in filmen innan jag kröp upp i sängen.
Den natten somnade jag på Zayns börst med hans armar runt mej.
Så där :) Lååååångt eller hur ? :) kommentera kommentera kommentera så blir vi glada och känner att det var värt att sitta och skriva typ hela dan :) För vi blir verkligen glada och uppskattar varenda kommentar :))
Imorgon vet vi inte hur det blir med updaten :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Åhhhh så himla bra kapitel, asså jag dör, sjukt bra! Så himla rolig, satt och log och skratta. Och grät (??) fast tror jag gjorde det för att jag höll på att nysa men skit samma. Ni är så otroligt grymma. Love you! Xx

2012-04-18 @ 17:28:13
Postat av: Hanna

Sjukt bra!

I LOVE LONG CHAPTERS!!! :)

2012-04-18 @ 18:33:19
Postat av: Felizia

"Shut the door" Sa jag till Harry som inte hade stängt dörren.

"Shut the door, turn the lights of, I wanna be with you, I wanna feel your love" Sjöng han.

Sandra började gråta ännu mer och jag kramade om henne hårdare.

"Your right that song sucks" Sa Harry



Den delen!!! xD Skrattade så himla högt att mina föräldrar kom in och bad mig hålla tyst... XD I REGRET NOTHING!

2012-04-18 @ 21:52:00
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med Felizia xD

2012-04-19 @ 08:05:25
Postat av: Anonym

OMFG det där var as bra ! Och lååååångt :)) love it :D

2012-04-19 @ 13:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0