Vet inte vad det ska stå här...

Hejsan alla fina läsare !
Måste bara säga att vi blir hur glada sam helst av era kommentarer ! Seriöst man ler som ett fån ! Så tack!! :')
Kommer tyvärr inte upp ett kapitel idag, jag har varit och shoppat ända sen skolan slutade och nu ska jag träna och Sandra är väldigt sjuk :( 
Sen vill vi bara säga förkåt att det blir dålig uppdatering ibland. Men vi har inte alltid tid till att sitta och skriva :( Skolan, träningar, kompisar osv kommer liksom i vägen ! Jag hoppas verkligen att ni förstår att det kan vara svårt ! Men jag får iallafall lite dåligt samvete när det dröjer så länge mellan kapitlerna.
Så vi har en liten fråga :) Är det någon som har lust att gästblogga lite då och då ? Haha jag tror inte att det är någon, men om det finns någon som vill, kan du ju kommentera det här inlägget, så fixar vi det med email och så :)
Och till sist :) Det var någon som inte hittade dom första kapitlerna, men det är enkelt :) Du går under arkiv och klickar på januari och jobbar dej uppåt och där finns alla kapitlarna :) Hoppas du fortsätter att läsa :)

fgdgtwsdsäödpåeri94vyhjf Dreggel...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag förstår! Man har inte alltid tid. Man måste ju få hinna med att få ha ett liv :)

2012-04-02 @ 19:19:45
Postat av: louise

Jag tycker er uppdatering är rätt bra :) med tanke på kvaliten på kapitlerna så är den grym! :D och måste säga det igen, novellen är toooo diiiiee foooor :') :') vet inte hur många gånger jag kan säga det men, bästa novellen evvvveeeeeeerrrr!!!! :D kärlek!!! <3

2012-04-03 @ 19:51:42
Postat av: Anonym

Ville bara skriva att er novell verkligen äger, så himla bra är den och jag längtar såååå tills nästa kapitel kommer ut! Ni slutade lixom då man vill läsa som mest på det senaste kapitlet, tycker så synd om niall, hoppas Jenny förlåter honom!Xx

2012-04-04 @ 16:10:59
Postat av: Anonym

Läs och kommentera gärna min One direction "novell"! xx

2012-04-04 @ 17:28:44
URL: http://imagineonedirection.blogg.se/
Postat av: Anonym

KAN DU SNÄLLA GÖRA MER AVSNITT!!!!!!!!!!!!!!!:D

2012-04-05 @ 11:28:28
Postat av: Mathilda

Åh, vad bra! Det känns som man är där själv. Du är verkligen jätte duktig på att skriva. Fortsätt! Skulle du vilja länka vår nystartade 1D novell? Vore super snällt! Vi länkar självklart tillbaka! Directioners måste hålla ihop, right? Ta hand om dig! Kram Mathilda

2012-04-05 @ 12:19:44
URL: http://theperfectonedirection.blogg.se/
Postat av: louise

Åhhh vill så gärna veta vad som händer ! Kärlekkärlekärlek ttill eran novell! Xxxxxxxxxx

2012-04-06 @ 20:53:05
Postat av: Anonym

Åhhh, jag vill ha nästa kapitel nu!! :D

2012-04-08 @ 14:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0