KAPITEL 15

  
Nialls perspektiv:

Vi hade åkt allt på hela grönalund. Förutom barnsakerna. Eller jo, Zayn åkte dom. Vi visste att han inte gillade berg&dalbanor men det var ganska kul att höra alla ursäkter som han sa för att slippa åka.
Vårat plan skulle lyfta klockan tio på kvällen så vi åkte till hotellet klockan sex, så att vi skulle hinna med det sista. Zayn och Sandra skulle en snabbis hem till henne först för att träffa hennes föräldrar.
Jennys Mamma, låssats pappa och lillebror var i grekland, så dom skulle inte hinna träffas, sen så jobbade hennes pappa utomlands så dom skulle inte heller hinna träffas. Man såg på henne att hon tyckte att det var jobbigt att hon inte skulle få se dom innan vi åkte vidare till Tyskland. Men när jag hade frågat henne så sa hon att det var okej.
Paul släppte av oss och sen åkte han vidare hem till Sandra.
"What's wrong" Frågade jag och sprang fram till Jenny som satt på golvet och grät.
"I know I said that I am okey, but I'm not" grät hon och borrade in sej mot min kropp.
"Is it about your familly" Frågade jag försiktigt även fast jag redan visste svaret.
Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga när hon berättade hur hon kände. Så jag höll bara om henne tills vi var tvungna att åka.

Sandras perspektiv:
Paul hade droppat oss utanför min dörr.
"Are you ready" Sa jag och öppnade dörren.
Jag var jätte rädd att min morbror Stefan, skulle vara hemma. Han var väldigt strikt när det gällde min pojkvänner. Om man skulle accepteras av han skulle man gilla sport och prata om det hela tiden, han hade också starka åsikter om utlänningar... 
Vi gick upp och satte mina händer för mammas ögon. 
"Är det min lilla ängel" Frågade hon och vände sej om. "Ja det är det" Skrek hon och ställde sej upp för att krama om mej.
"Zayn come here" Sa jag och tog tag i hans hand.
Jag kollade runt lite innan så att inte Stefan skulle vara här någonstans.
"Hi, I'm Eva, Sandras mamma" Sa mamma som om det inte var uppenbart att hon var min mamma.
"Hello, nice to meet you" Sa han och skakade hennes hand.
Vi satt där ute en stund och mamma bjöd på fika. Efter ett tag gick vi in på mitt rum.
"I like your posters" Sa han och blinkade med ena ögat.
Jag kollade snabbt på väggen och såg bilder på honom och bandet. Fan, jag trodde att jag hade tagit bort dom..
"Hehe, I know, they are hot" Sa jag och blinkade tillbaks.
"I hope you just like the guy in the middle" Sa han och gick fram till mej.
"Sorry, I like all of them, but I love the guy in the middle" Sa jag och ställde mej på tå för att nå upp till hans läppar.
Tur att inte Stefan kom tänkte jag när vi gick ut ur dörren. Lite för tidigt dock för där kom han.
"Men vafan Sandra... " Sa han och tittade på Zayn.
"Varför har du dragit med en Ashmed hem?" Sa han anklagande och tog sig på huvet.
"Han heter Zayn och kommer från England" Sa jag lite surt.
"Ashmed, Zayn alla ser likadana ut" Sa han surt tillbaka.
Zayn tog fram handen för att hälsa men jag tog tag i den och sa "Hejdå Stefan, ses om ett år!" och så gick vi till bilen.
Han frågade mej vem det var och vad han sa. Jag berättade inte sanningen, vem vill veta att man inte accepteras pågrund av sin ras av sin flickväns morbror lixsom?
Vi hämtade upp tjejerna på vägen till hotellet där jag och Zayn skulle hämta våra väskor för att sen åka vidare till arlanda. Den här gången hade både jag och Jenny två väskor till eftersom vi skulle bo ett år i London. Resten av kläderna får vi köpa där.

Jennys perspektiv:
När vi satt i bilen var det deppmod på riktigt. Inte mellan killarna, men jag kände hur det började svida bakom ögonen. Jag visste att vi skulle träffa dom igen, snart. Men det var ändå sorgligt att åka ifrån dom.
Jag hörde att Sandra, Klara, Alexandra och Amanda pratade när dom skulle komma till London, jag orkade in prata om det för jag visste att då skulle jag börja gråta igen.
Fanny hade verkligen blivit sjuk, så hon kunde tyvärr inte komma nu heller.
"Hejdå" Började Klara säga innan hon bröt ut i tårar.
Sen började alla gråta och krama om varandra. 
"Men vi ses snart" Sa Amanda och tårkade bort tårarna. 
"Ja, håller med. Typ på höstlovet." Sa Alexandra posetivt medans en tår rann ner för kinden. 
"Det är faktiskt bara två och en halv månad tills det, sen håller vi kontakt via skype." Sa Sandra och tog upp sitt handbagae. 
"Det är ju långt dit" Sa jag och förstörde allt posetivt tänkande, så att alla började gråta igen.
När vi hade samlat oss kom killarna fram. Dom kramade om tjejerna och sa hejdå. Jag kollade mot Harrys håll som gav Klara en puss på kinden. 
Jag visste att det var lite flörtigt mellan dom två, det såg man. 
Efter vi hade stått där i ett tag var det dags att gå på privat planet. 
"Bye Sweden and Hello Germeny!" Sa Louis och tittade ut genom fönstret.
"I`m going to miss Sweden..." Sa jag och började gråta igen.
"Let`s cher up... who want to play guitarr hero?" Frågade Harry och log.
"I want!" Sa Zayn och viftade med handen i luften.
"Thank god for private plane" Sa Liam och höll upp sin telefon som hade täckning och ringde till Danielle precis innan vi startade.
Jag hade inte sån stor lust att vara glad för tillfället så jag låssades att sova.

Liams perspektiv: 
Vi gick till rullbandet för att hämta våra väskor. Både Jenny och Sandra hade fyra väskor var och det såg väldigt kul ut när dom började gå. Eftersom ingen av dom såg något för väskhögen var för stor. 
När jag kollade bakom mej såg jag hur Jenny snubblade på en tröskel och ramlade rätt på magen. Sen när Sandra som var precis bakom henne skulle bromsa, så tvärbromsade hon för fort och flög över vagnen med väskorna på och hamnade på Jenny som låg på golvet och garvade. Jag såg hur väskorna började sakta åka ner och hamnade på båda två.
Jag kunde inte sluta skratta och när killarna så att dom låg på golvet med väskor på sej, kollade dom först väldigt konstigt på dom men sen började dom också att skratta.
"OMG, are you okey" skrattade jag och sprang jag fram till dom. 
"Haha help us" Sa Jenny desperat. 
"We are stuck" Fyllde Sandra i henne. 
Zayn skulle precis gå fram och ta bort väskorna.
"Wait" Skrek Louis och tog fram mobilen för att ta en bild.
"No, Louis! I will absolutly kill you if you put it on Twitter" Skrek Jenny och täckte sitt ansikte.
Jag tog tag i Jennys händer för att Louis skulle få en bild på ansiktet också. Och Harry la sej brevid och tog upp tummen.
"Aahh, I said no" Skrattade Jenny och försökte göra motstånd.
"And there we have it" Sa Louis och visade bilden. Sen stod vi där ett tag och bara garvade åt dom, innan Zayn bestämmde sej för att spela hjälte och tog bort väskorna.
Jenny och Sandra attackerade Louis och fick tillslut tag på en mobil.
"It's the wrong phone" Sa Harry som stod några meter bort och hölll upp telefonen och kilkade på "Tweet"
"Noooooo" Skrek Sandra och hoppade på Harry efteråt och ruffsade till honom i håret.
Det var många papparazzis och tjejer som stod och hälsade oss välkommna. Vi, som vanligt hälsade tillbaka och senare åkte vi till en byggnad där vi skulle intervjuas på en tysk tv show.
Tjejerna behövde inte följa med så dom åkte och shoppade. 

Harrys perspektiv:
Innan vi skulle gå ut, blev i stylade av en jätte trevlig tjej som hette Anna. När vi kom ut blev vi välkomnade av massa apploder. 
"Hey, guys! Welcome to germany" Sa intervjuaren med en väldigt söt tysk brytnig. 
"Thank's" Sa alla i kör. 
"So, I heard that you and Niall Like the same girl, how is that working for you" Sa hon och kollade på mej och Niall. 
Det ända jag tänkte var att det var ganska självklart att Jenny bara gillade Niall, så det var konstigt att det hade blivit ett rykte om det.
"Ehm that's not exactly true" Sa jag och kollade på Niall som såg väldigt bekymmrad ut.
"What do you meen with: Not Exactly?" Frågade hon.
Damn hon var bra. Visst, det var inget mellan oss, men jag visste att Niall inte ville göra deras förhållande offentligt.
"ehm, ehm.."
"He meens that she's just in to me" Sa Niall och avbröt mej.
"Okey, so you are together?"
"Nope" Sa han kort.
"But, you just said that she was in to you" Frågade hon förvånat.
"I'm still single ladies" Sa Niall med sin mest irländska dialekt och blinkade in i kameran. 
"Okey, let's move on. How have your tour been so far?" Frågade hon Liam. 
"It has been absolutly amazing! We love all our fans and we are forever graetful that we have them" Sa Liam och log. 
"Yes, just standing on stage and doing what you love has been great, plus we always have a great laugh" Fyllde Louis in. 
Sen frågade hon om Sandra och Zayn. 
"She's actually my girlfriend" Sa Zayn och börja rodna lite. 
Jag vet inte om Zayn hade forstått att han sagt att dom var tillsammans i live tv. Men jag blev glad när han sa det. 
När vi kom ut backstage stod Jenny med armarna i kors och bara kollade på Niall. 
Ajdå. Nu skulle det hända saker, tänkte jag. Vi gick emot henne, även fast jag visste att hon skulle vara sur-
"So I heard you are single" Sa Jenny och vände på klacken och gick.  
____________________________________________________________________________________________
Da,da,daaaa! Hahah :) 
vill bara säga att det när vi kollade på statestiken så hade besökarna dubblats! Fan vad kuuuul! Tack så mycket, 
glöm inte att slänga in en kommentar! Då blir vi glada. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0