KAPITEL 18

  
Harrys perspektiv:
Nu är det inte långt kvar av turnen. Redan ikväll ska vi till Irland. Jag vet att Niall är jätte taggad för att träffa sina vänner och sin familj och såklart alla fans som vi har där. Jenny däremot verkar vara lite nervös över att träffa hans familj.
Sen tre dagar efter det ska vi hem till London igen. Känns galet att vi har varit borta så länge och besökt så många olika fans från olika länder. På ett sätt känns det skönt att man snart är hemma och att turnen är slut. Men jag kommer verkligen att sakna att stå på scenen nästan varje kväll, göra intervjuer och träffa så många fans som möjligt.
Jag måste erkänna att Klara har krossat mina tankar några gånger. Hon var söt och så underbart trevlig. Vi har haft lite kontakt över skype men inte så mycket. Dock längtar jag lite tills hon och dom andra tjejerna kommer och hälsar på.
Jag kan förstå varför just dom fem umgås, alla är väldigt lika till sättet. Skrattade mycket, glada och bjöd på sej själva. Förutom att Jenny och Sandra kan vara lite off ibland.
"Harry, Harry" Sa Jenny och försökte få kontakt med mej.
"Oh, sorry. I was just thinking of Klara" Sa jag och ruskade till huvudet.
Shit, sa jag nyss det där. Hon kanske inte hörde och om hon gjorde det så nekar jag bara.
"What did you just said, are you thinking of Klara" Höjde Jenny rösten och spärrade upp ögonen.
"No" Sa jag på en gång. Fast jag kunde inte sluta le när hon sa Klara.
"Yes you were" Sa Jenny med ett leende och kollade mot buffert bordet, där resten stod och plockade mat.
Hon skulle precis resa sej upp, antagligen för att berätta vad jag hade sagt.
"Okey" Sa jag och drog ner henne på stolen igen. "I was, but don't tell the others"
"Why not" Frågade hon och log lite snett.
Jag vet att jag kan lite på killarna, säga allt till dom och veta att dom inte sprider vidare. Men jag kände inte för att berätta för någon. Jenny lovade att inte säga något, så då gör hon det antagligen inte.
Efter vi hade ätit frukost ringde Paul och frågade vad vi ville göra innan vi skulle åka vidare till Irland ikväll. Alla kom överens att stranden lät som en bra ide. Vi är ju trots allt i Italien.
"Let's go baby let's go" Sjöng Louis och började marschera mot mej med en bad väska i handen.
"Nice purse you got there" Sa jag ironiskt och kollade kritiskt på väskan.
"Are you making fun of my MANbag" Frågade han och höjde tonen på MAN så att det skulle låta som om badväskan inte var för tjejer.
Jag nickade, skrattade och tog armkrok med honom och vi gick till bilen som skulle ta oss till stranden.
Det var nästan inga personer alls på stranden. Fast det kanske var för att vi åkte till en strand som låg lite avskilt från staden. Det var en grupp med tjejer som kom fram och ville ha autograf, men dom gick efter ett tag och då blev det lungt och skönt.
"Do you wanna go in the water" Frågade Liam som låg och svettades brevid mej.
"Haha, swett mutch" Skrattade jag och hjälpte han upp.
"Hey guys let's go inte the water" Skrek Liam och sprang till vattnet.
Alla sprang till vattnet förutom Sandra som vägrade eftersom hon trodde att det skulle komma hajar.
"I'll go and convice her" Sa Zayn lurigt och gick upp.

Sandras perspektiv:
Jag badar aldrig i det här havet! Det finns hajar och jag tänker inte riskera mitt liv. Tänkte jag fast blev avbruten av Zayn.
"Hello sexi" Sa han och satte sej brevid mej.
"Hi"
"Do you know I can't swimm, maybe you can teach me" Frågade han och kollade med sina puppie eyes på mej.
Det var inte svårt för honom att övertala mej för att rätt som det var, var jag i vattnet och stänkte vatten på Jenny.
"I love you" Viskade Zayn i mitt öra.
"I love you to" Sa jag och en glad känsla spred sej i hela kroppen.
"I'm going up" Sa Jenny och stänkte en sista skvätt på mej.
"No why" Frågade Niall desperat.
Hon skrattade bara och gick upp.
Jag glömde totalt bort att det fanns hajar i vattnet. Förens jag kände ett bett i benet. Jag vände mej snabbt om och såg att Zayns huvud kom upp från vatten ytan.
"Whata hell, dude" Sa jag och tog handen för hjärtan. "You gave me a heart attack" Sa jag och andades ut.
"Sorry, couldn't stop myself" Retades han och kysste mej.
"Well, you should had stoped yourself! Cus now i'm going up aswell" Sa jag retandes tillbaka och gick upp till Jenny som låg och solade.
Vi låg och pratade en stund om allt möjligt. Vilket var skönt för att vi har jobbat väldigt mycket och umgåtts så mycket med killarna. Sen kom killarna tillbaka från vattnet och började härja. Så vi tog en fotboll och började leka lite. Såklart tog det inte långt tid innan dom också ville spela.
"Let's play in teams" Skrek Niall och tog bollen från mej.
Niall och Liam ställde sej framför alla och valde lag. Niall valde Louis och Zayn så Liam fick mej, Jenny och Harry. "Okey, come on guys" Sa Liam och vi ställde oss i en ring för att snacka taktik.
"You take the defence and me and Liam will make all the goals" Sa harry och pekade på mej och Jenny som nickade.
"Goooooooo us" Skrek Jenny samtidigt som hon drog upp sin arm från mitten. Och vi kollade konstigt på henne.
"What was that" Skrattade jag.
"We need something a bit more seious" Sa Liam och tänkte.
"Kiiiiiiiill" Skrek Harry och gjorde likadant som Jenny hade gjort innan.
Vi valde att inte skrika något för, utan Harry och Liam sprang mot bollen.
"You are gonna regret not chosing us" Sa jag och kollade på Niall.
"We will see about that" Sa han och gick över till sin sida. 
Louis busvisslade och då var matchen igång. Jag ställde mej i mål och redan efter en minut kom Niall med bollen emot mej.
"Come at me bro" Skrattade jag coh försökte pshyka honom.
Han sköt och bollen rullade mellan benen på mej och det blev mål.
"Jenny" Sa Harry gnällades. "I'll be here and you'll be there with Liam" Sa han sen och drog mej från målet.
Jag kollade bakåt och såg Niall fälla Jenny
"Aj" skrek Jenny.
Man såg att hon fejkade, eller alla utom Niall såg det.
"Omg, are you okey" Frågade Han och strök henne över ryggen.
"Sucker!" Skrattade hon och pekade på Liam som hade tagit bollen och gjort mål.
Niall drog Jenny över axeln och sprang mot vattnet.
"No Niall! I don`t want to get wet" Skrek Jenny. Men Niall lyssnade inte utan sprang rätt ut i vattnet.
Vi fortsatte att spela. Eller Louis, Harry och Liam gjorde det för att jag och Zayn stod mest och kysstes.

Nialls perspektiv:
Efter fotbollen åkte gick vi tillbaka till hotellet och packade inför Irland! Gud vad jag var taggad, det var jätte längesen jag träffade alla. Så skulle Jenny träffa min familj för första gången.
Jag var inte så nervös, min familj var väldigt lättsamma och vilken människa skulle inte älska Jenny?
Det var nästan tre månader sen jag såg dom! Gud vad längesen, tur att det finns telefoner.
"Euw" Sa jag när jag fick en använd strumpa i ansiktet.
"It`s yours" Sa Harry och fortsatte packa.
När vi packat gick jag och tog en tupplur.
"Don't move" Skrek en man med en pistol.
"Where am I? Where is Jenny?" Frågade jag förvirrat.
Den maskerade mannen pekade på ett på en skepnad i ett av hörnen i det svarta rummet.
"Jenny" Skrek jag och sprang fram till henne.
"BUH" Sa Mördaren från the collector som satt där Jenny suttit.
"Where is she" Skrek jag till honom igen.
Han pekade i ett annat hörn i Byggnaden.
"JENNY" Skrek jag och sprang fram till hennes döda kropp...
"Niall it`s time to get up" Sa Jennys härliga röst.
"Jenny! You`re here" Sa jag och kysste henne.
"Where else would I be silly" Frågade hon skrattandes och gick och hämtade sina resväskor.
Gud vilken tur! Det var bara en mardöm. Tänkte jag och andades ut.
"You know that I love you right?" Sa jag och kramade henne bakifrån.
"Haha what's wrong with you" Sa hon och skrattade lite lätt.
"I do, I really love you" Sa jag och höll henne hårt.
"I love you to" Sa hon och kollade upp på mej.
Jag stod där och höll om henne. Jag vill aldrig känna den känslan igen. Även fast det bara var en mardröm kändes den verklig.  
"Get a room" Sa Liam som kom in i rummet.
Vi skrattade och jag kastade min strumpa på honom.
"Liam carry me" Skrattade jag och hoppade upp på hans rygg.
Jag red en stund på hans rygg. Iallafall ända tills Paul kom upp irreterad och sa till oss att vi var tvungna att åka.
Planet skulle gå klockan tio, och snart skulle jag vara hemma i mitt hemland och träffa alla.

Zayns perspektiv:
När Niall helt random hade hoppat upp på Liams rygg garvade jag så jag fick ont i magen. Det var det jag älskade med killarna, att dom helt plötsligt kunde göra något random så att man började att skratta. 
Jag iakttog Sandra när hon stod i kö för att lämna bagaget. Hon stod och skrattade med Jenny. Hennes leende var så vackert. Och hennes lilla glugg var så söt.
"Hello perv" Skrattade Sandra och viftade med handen framför ansiktet på mej. "Are you seeing something you like" Frågade hon och log flörtigt mot mej. 
"Yeah that budy" Skrattade jag och tog henne på rumpan. 
Hon skrattade och ställde sej på tårna för att nå upp till mej. Vi avbröts av en irriterad man som stod bakom oss i kön. 
"I'm sorry" Sa jag artigt och la upp våra väskor på bandet.
Killarna och Jenny gick till taxfreen för att köpa godis. Medans jag och Sandra satte oss vid ett bord.
"So, tomorrow" Frågade jag henne.
"Yes" Sa hon och kollade frågandes på mej.
"You still wanna do it" Sa jag försiktigt och kollade ner i mitt glas.
"Oh you meen that" Skrattade hon och kollade generat på mej. "Sure"
"Okey, good" Sa jag och log.
Jag ville inte stressa eller pressa henne men jag ville veta, eftersom när vi hade pratat om det så verkade Irland som ett bra ställe. Niall och Jenny skulle bo hos hans familj. Liam, Harry, Louis, jag och Sandra skulle bo på samma hotell men jag och Sandra skulle ha ett eget hotellrum. Så då tyckte vi att det passade bäst att ha sex för första gången.
Vi drack upp våran dricka och gick till taxfreen. Hon köpte en tidning och jag köpte ett big pack cigg paket.
Hon gav mej "Cigg är farligt för dej"- blicken till mej. Så jag gick in igen och lämnade tillbaks packetet.
"Thanks" Sa hon och log med hela ansiktet.
"Anything for you" Sa jag och pussade henne på pannan. 
_____________________________________________________________________________________________
Sorry men imorn kommer det inte ett kapitel. Har prov dagen efter igen och så har båda fotbollsträning.
MEN i helgen ska vi försöka komma ikapp så någon dag får ni två kapitel på en dag :D

Kommentarer
Postat av: Bea

Love it! Sluta inte! :)

2012-02-17 @ 21:15:58
URL: http://oliveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0