Kapitel 20


  
Louis perspektiv:
Jag vaknade upp med världens huvudvärk så jag kan bara tänka mig hur Jenny känner sig...
Jag gick upp till Zayn som stod uppe på balkongen.
"How do you feel" Frågade han och tittade på mig.
"Not so good" Sa jag och kisade mot solen.
"You don`t look so good etheir" Skrattade han och tittade på mej.
"That`s the good thing about being single, you don`t have to think about looking good" Sa jag skrattandes och luktade på min tröja.
"Yeah thats not a problem for me, I always look good" Sa han och började skratta.
"Really? Well tonight i`m going to get you waisted then we can see how good your going to look" Sa jag och vände mej om mot honom.
"Do we even have plans for tonight" Sa han och kollade frågande på mig.
"Yepp, i'm gonna get you waisted" Sa jag och gick in igen.
Vi gick ner till frukostbordet där killarna satt.
Sandra och Jenny låg fortfarande och sov. Så vi började snacka lite killsnack. Såklart berättade Zayn vad som hade hänt igår och vi retades lite.
Precis när jag hade härmat hur Sandras sångröst lät, möttes jag av en arg Sandra. Hennes hår stack ut åt alla hår och hon hade inte bytt om till nya kläder än.
"Morning beautiful" Sa Zayn.
"Wow! You look awful" Sa jag och alla började att skratta.
"Kind of like you" Sa Sandra irreterat och satte sig i Zayns knä.
"Oh she strikes back" Skrek Harry och Sandra log nöjt.
När klockan började närma sig tolv gick Niall upp för att väcka Jenny.

Jennys perspektiv:
"Time to get up" Sa Nialls röst.
Jag brukar gilla Nialls röst men nu lät det som knivar som gisslade mot varandra.
"You need to get up" Sa han och ruskade lite lätt på mig.
Jag tog kudden för öronen och hoppades på att få somna om.
"Baby.." Sa han och ruskade om mig igen.
Jag öppnade ögonen och gav honom mördar blicken.
Han började skratta och drog av mig täcket
"Come an now" Fortsatt han prata.
Usch, varför drack jag så mycket igår? Tänkte jag för mig själv medans jag långsamt satte mig upp på sängen.
"You are so cute!" Sa han och ruskade om mina kinder.
Jag orkade inte svara så jag kisade bara upp mot honom och log.
"Let's go" Sa han och drog upp mig ur sängen.
Jag gick in på toaletten för att ta bort gårdagens smink och sen gick jag ner till frukost bordet där resten satt.
"Did you sleep good" Sa Liam och log, resten började skratta.
Jag fattade inte varför alla skrattade, jag tyckte inte att jag såg så ofräsh ut.
Men åandra sidan kommer jag inte ihåg någonting från igår. Hoppas att jag inte gjorde bort mig...
"I like your dance moves" Skrattade Harry och härmade mej.
"Aw thank's Harry" Sa jag ironiskt.
Jag var inte så hungrig så jag tog bara ett äpple och gick och satte mig mellan Harry och Niall.
"What are we going to do today?" Sa jag och försökte låta någolunda pigg.
"I`m going to be with my friends, you guys can come if you want" Sa Niall och kollade på alla.
"Yeah if its okey with you?" Sa Zayn och började bre en macka.
"Ofcurse" Sa Niall glattt.
"What are you gonna do" Frågade Harry.
"We are going to go to the recreation" Sa Niall glatt.
"Fun" Sa Louis och ställde sej upp.
"Yeah, I'm just gonna go and take a shower first" Sa Liam och gick till badrummet.
Det skulle jag också behöva göra, tänkte jag när jag kände lukten från min andedärkt.
Niall tog fram sin telefon för att messa sina kompisar att vi skulle med.
"Vad betyder Recreation?" Frågade jag Sandra och utalade namnet helt fel.
"Fritidsgård. Tror jag iallafall" Sa hon och började skratta.
Efter frukosten gick alla upp och fixade sej. Jag satte på mej ett par ljusa shorts och ett svart kort linne. Sen plattade jag håret och sminkade mej lite lätt.  
"Söt du e" Sa jag när jag mötte Sandra som hade på sej ljusa,håliga shorts med ett fint brunt skärpe till. Och en magtröja.
"Tack detsamma" Sa hon och tog på mina shorts.
Vi gick till fritidsgården eftersom den bara låg nån kilometer ifrån huset.
Det var stort och väldigt mysigt. Det fanns biljardbord, massa små bord, tv och soffer. Vi hälsade på alla och drog ihopp några bord så vi kunde spela kort.
"So how could you get sutch a beautiful girl" Sa Brian och la ner hans kort på bordet.
Det var killen från igår. Helt plötsligt mindes jag att Niall hade sagt åt mej att jag inte skulle prata med honom.
Det blev världens spänning i rummet och jag blev nästan lite sur. Vem tror han att han är?
"I don`t know" Sa Niall och tittade på mig "How did i managed to get a sutch beautiful girl?"
"Your eyes, your voice, your smile, your persanality and your laugh, pretty mutch made me yours" Sa jag och kysste honom.
"Awww" Sa Louis och bröt spänningen.
Vi spelade vidare och den där Brian sa inte så mycket mer. När vi spelat klart gick Zayn ut för att röka, så jag och Niall följde med.
"What a duge, that guy Brian!" Sa jag argt.
"Yeah, he came even though he wasn`t invited" Sa Niall.
"Thats the bad thing about recreation" Sa Zayn och tog ett bloss.
"I know" Sa Niall tog tag i min hand.
"Now he is after your girl" Sa Niall och tittade in i fönstret där Sandra och Brian stod och pratade.
"Eh they are just talking" Sa Zayn, men man såg att han blev lite orolig.

Sandras perspektiv:
Gud vad Niall och Sandra är gulliga, själv var jag i min egna lilla värld och lyssnade inte så mycket förrens Louis sa "aaww". Då såg jag Niall och Jenny Kyssas framför alla. Så gulligt!
När jag satt i soffan helt själv kom en kille som hette Brian fram till mej.
"Where you from?" Sa han och satte sej brevid mej.
"Sweden" Sa jag och log.
"Oh, nice"
"I guess so, but I like London alot more" Sa jag och skrattade lite.
Han frågade mej om det var något mellan mej och Zayn, det är det ju så jag svarade ja.
"Okey, how long are you staying in Ireland" Frågade han efter en lång stund av tysnad.
"We are going home tomorrow" Sa jag och log.
"That's too bad" Sa han och log snett. "This is gonna sound random, but I think you are really pretty" Sa han och kollade ner i sina händer och sen upp på mej.
Jag älskar att få komplimanger så jag blev jätte glad och tackade. Han var väldigt trevlig och social. Sen så såg han ganska bra ut. Men det brydde jag mej inte om eftersom jag redan har världens snyggaste, snällaste och helt enkelt bästa kille.
Jag vände mej om och kollade på Zayn som stod och rökte. Killarna och Jenny stod också där och pratade.
Jag vände tillbaka huvudet och möttes av läppar.
"What are you doing" Skrek jag och drog bort huvudet. "I have a boyfriend" Fortsatt jag att skrika.
"Oh, sorry. I didn't know" Sa han och kollade förvånat på mej.
"I just told you" Sa jag.
Jag ställde mej upp för att komma bort från honom. När jag vände mej om stod Zayn framför mej och bara kollade på mej.
___________________________________________________________________________________
Sorry för kort kapitel, men det kanske kommer ett till senare ikväll, jag är ändå barnvakt ikväll. Jag börjar iaf på ett till. :)


Kommentarer
Postat av: Linn

Fett bra! :D

2012-02-18 @ 21:14:11
Postat av: Felizia

OMG NÄSTA!! :D xx

2012-02-18 @ 22:59:06
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättebra! Hoppas bara att zayn hörde vad hon sa, så han inte tror att hon ville kyssa han Brian!! Och så kanske han kan slå till Brian lite också;) haha

2012-02-18 @ 23:45:02
Postat av: Louise

Får jag tipsa? ;)

Kan ni inte i början av varje kapitel skriva hur kapitlet innan slutade ? Hehe, då blir det liksom lättare att komma ihåg hur det slutade så slipper man gå tillbaka liksom, om ni fattar :) haha kolla min kommentar blev inte flummig! Thihi fett grym jag är! Nej vänta nu förstörde jag ku det x( haha jaja puuusssss keep on writing girls you're awesome! :D

2012-02-19 @ 13:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0