KAPITEL 21


Zayns perspektiv:
Jag började bli lite orolig när jag såg att Sandra och Brian satt och pratade i soffan. Så jag fimpade ciggen och gick dit. Jag backade bakåt ut genom dörren och när jag vände mej om såg jag Sandra kyssa honom, eller så kysste han henne. Men det spelade egentligen ingen roll för jag kände hur det började koka inom mej.
Jag mötte Sandras blick.
"Zayn, it's not what it looks like" Sa hon nervöst och växlade blicken mellan han och mej. 
Jag puttade undan henne och sprang emot honom. Jag fick till ett rejält käftslag så att han ramlade.
Jag orkade inte bry mej om det var några som fottade. Allt jag kunde tänka på var att han hade kysst min flickvän.
"He is not worth it" Skrek en ljus röst.
Precis när jag skulle slå till honom igen stoppade killarna mej.
"Zayn don't" Skrek Liam som var först att ta tag i mina armar.
Jag såg att några av Nialls kompisar tog tag i Brian och förökte hindra honom också.
"I'm gonna kill you" Skrek jag och drog mej loss från Liam.
Paul var inte där, vilket var tur. För att om han hade vart där hade jag aldrig lyckats att ta mej loss. 
Jag hoppade på honom igen, men den här gången var han beredd på det så han slog till mej i magen. Jag tappade luften och satte mej ner på golvet. Fast jag reste mej snabbt upp igen och var ännu argare än vad jag var innan. 
"Stop" Skrek Sandra som ställde sej mellan mej och Brian. 
Jag slutade och Nialls kompisar slängde ut Brian ur huset. Sandra stod kvar framför mej och bara stirrade in mina ögon.
"I did't kiss him back" Sa hon tyst.
"I gotta go" Sa jag och gick ut.
Innan jag gick ut vände jag mej om och såg att hon grät. Det gjorde ont. Fast jag vet inte om det var för slaget skull eller för att jag var sårad. Jag gick till baksidan av huset och satte mej ner på gräset och började gråta. Jag gråter nästan aldrig, men nu gick det inte att hålla tillbaka dom. 
"Are you okey" Hörde jag en röst.
Jag kollade upp och där stod killarna.
"How uppset did she get" Sa jag och tårkade bort en tår.
"We don't know, but Jenny is with her" Sa Niall och klappade mej på ryggen. 
Det blev tyst. Jag visste inte vad jag skulle säga och jag tror inte att dom andra visste det heller.  
"You got a hell of a punch" Sa Louis och försökte skämta till det. 
"Haha yeah, you showed him" Sa Liam och log på mej.
"I hope that face never stops bleading" Sa jag och log nöjt.
"What are you gonna do now" Sa Harry allvarligt.
"I really don't know what too do, what too say or what too believe" Sa jag och tårarna kom igen. 
"You should talk too her" Sa Liam och hjälpte mej upp. 
"I guess so, but first i need to breath and go to our radiointerview" Sa jag och började gå mot bilarna.  
Niall gick tillbaka in för att säga att vi skule åka.
Jag hade dåligt samvete över att jag hade förstört Nialls dag med hans kompisar. Vi skulle ju åka hem imorgon och han hade sagt att han ville vara så mycket som möjligt med dom, när vi ändå var här. 
"You don't have to breath with me. I can breath on my own. You can go back to your friends and hang out with them" Sa jag och log snett mot Niall. 
"Nope, you need me and i'm gonna be here for you" Sa han och log.
"I have them, seriusly you can go" Sa jag pekade mot killarna för att visa att jag faktiskt hade dom.
"You don't need me" Frågade Niall ledsamt.
"I did't meen it like that, but if you want to go back, it's okey"
"I can be with them tommorow before we leave. Right now you need me" Sa han och tog mej på axeln.
"Thanks man" Sa jag och tog honom på hans axel.
"Group hug" Skrek Louis. "Except for you Harry. Because you are driving" Sa han sen och drog Liam mot mej och Niall.
Vi åkte till hotellet och jag gick in till badrummet för att skölja ansiket så att jag skulle vakna till lite.
Alla satt i soffan och kollade på en film, så jag satte mej brevid dom. Jag drog upp telefonen och gick in på twitter. Sen kom jag på att det kanske hade varit några papparazzis där, eller några vanliga människor som hade tagit kort.
"Hey Harry" Skrek jag och kastade en kudde på honom.
"What"
"Was there anyone who took a picture" Frågade jag nervöst om ett hopp att svaret skulle vara nej.
"I don't think so, I didn't see anything" Svarade han.
"Okey, good" Sa jag och andades ut.
När klockan slog sex, var det dags att åka till radio stationen för att göra en intervju. Jag hade blivit på lite bättre humör men jag tänkte fortfarande på om Sandra talade sanning. Var det han som kysste henne? Jag försökte att inte tänka på det men det gick inte. Jag visste att jag skulle vara tvungen att prata med henne. Fast nu ville jag bara fokusera på intevjun.

Harrys perspektiv:
När vi kom till intervjun gick vi in och bytte om och fixade håret mm, sen gick vi direkt in till rummet där intervjun var.
"So One direction, how does it feel being so big" Frågade Anna.
Det var hon som hade radiokanalen.
"It feels great! I have never been so happy for anything" Sa jag och log mitt största leende.
"And all the girls throwing thierself at you, how does that feel" Frågade hon.
"We really appreciate our fans" Sa Liam undvikande.
"Yeah but you three have girlfriends right" Sa hon och tittade på Niall, Liam och Zayn.
"Yes" Sa Liam och Niall medans Zayn verkade vara i sin egna lilla värld.
"You Zayn? How is it between you and Sandra" Sa hon och riktade micken mot Zayn.
Så typiskt, dom frågar alltid om saker dom inte borde fråga om.
"I`ts going fine, absolutely amazing" Sa Zayn och log mot kameran, det såg nästan äkta ut. Om jag inte skulle vetat vad som hänt hade jag nog gått på det.
"Is she`s the one" Frågade Anna som inte ville släppa ämnet.
"You never know" Sa Zayn och satte punkt på diskussionen.
"For you two guys then, how is love going for you two?" Frågade hon och tittade på mig och Louis.
Gud vad jag hatar att få frågor om ens privatliv.
"As it looks now i`m single" Sa jag och tänkte på Klara.
"Yeah same here, so it just to come and take me girls, or eat some carrots! That will make me come and get you for sure" Skrattade Louis och blinkade in i kameran.
Morötter. Det fick mej att tänka på hela resan som vi gjorde i the X-factor. Alla video diaries, live shows, Alla roliga människor, vi blev ihoppsatta och när fansen började bli som galna.
"Okey, so what can a girl do to get your attention" Frågade hon och riktade frågan mot mej och Louis.
"To get our attention a very god thing to do is dress out as Lady gaga in a meat dress" Sa Louis döds seriös
"It`s not sure we are going to like you but you defently going to have our attention!" Sa Jag lika seriöst.
"Okey" Skrattade Anna
"It has been really nice to meet you, but i think that was all the time we had for" Sa hon och vi sa hejdå och gick ut ur rummet och in till logen. 
"Thank god it is over" Sa Zayn som såg väldigt nervös ut.
"I tought it was fun" Sa jag och hade totalt glömt bort det som hände tidigare idag.
"Mhmm" Mumlade han fram. 
"It's gonna be okey. Just talk to her" Sa jag och kramde om honom.  

Jennys perspektiv:
Efter den lilla, eller stora händelsen tidigare idag åkte vi hem till Niall. Hans föräldrar jobbade och killarna var på en intervju. Så vi kunde vara där ostörda.
Sandra hade gråtit väldigt mycket, så jag tyckte att skulle behöva tjocka sej lite med glass. Sandra stannade hemma men jag gick till närmsta affär.
Precis när jag skulle gå till kassan såg jag att Brian stod med några av hans kompisar vid frysdisken.
Jag gjorde allt i min makt för att undvika honom. Jag kröp bakom godiset och gömde mej där. Såklart hann han se mej och nu kom han och hans kompisar emot mej.
"What are you doing" Sa han och kollade ner på mej.
"Hehe I fell" Sa jag stammigt.
Han sa något till sina kompisar och alla nickade. Jag hörde inte vad han sa, men jag fick en dålig vibb.
"You are right" Sa en av dom högt.
"Yeah, she was very hot" Fyllde en annan i.
Jag blev väldigt obekväm och jag rös.
"I gotta go" Sa jag snabbt och gick mot kassorna.
Brian tog tag i min arm och drog mej tillbaka.
"Don't leave, we just wanna have some fun" Sa han och alla började att skratta.
Jag slet mej loss och sprang ut från affären. Det var inte förens jag saktade ner som jag märkte att jag hade glassen i handen och inte hade betalt för den. Fast jag tänkte aldrig gå tillbaka. Tårarna började rinna och jag blev rädd. Jag vände mej om hela tiden för att se så att dom inte var bakom mej.
När jag kom hem låg Sandra på soffan och sov. Jag låste alla dörrar och la mej brevid henne. Vi båda vaknade upp av en dörrr som smälldes igen.
"Vad var det där" Sa jag och blev helt panikslagen.
"Ta det lungt, antagligen bara någon av killarna eller Nialls föräldrar" Sa Sandra och ställde sej upp. "Vänta har du gråtit" Frågade hon sen och satte sej ner brevid mej igen.
"Ne, vadå är jag röd" Frågade jag. Och hoppades att hon skulle gå på det.
"Ja, men ditt smink är rätt så utsmetad också" Sa hon.
"Jag har ju sovit, kan vara därför" Sa jag och fick fram ett leende.
"Jenny! Jag ser att du har gråtit. Vad har hänt" Sa hon allvarligt.
Fan. Det är ju jag som ska trösta henne, inte tvärtom. Jag visste att hon skulle fortsätta fråga tills jag sa sanningen. Så jag berättade allt på en gång.
"Jag vet att det inte låter så farligt, och det var det inte. Men jag blev ändå rädd" Sa jag och en tår trillade från kinden.
"Herregud! Varför väckte du inte mej" Frågade hon och kramade om mej hårt. "Var det därför du blev rädd när dörren öppnades" Sa hon och kollade allvarligt på mej.
"Aa"
"Hello girls" Sa en röst. Och vi vände oss om hastigt.
"Shit relax. Did you think I was a murderer or something" Skrattade Harry som hade reagerat på att vi båda såg ut som vi hade sett ett spöke.
"No" Sa Sandra och fejk skrattade.
"Du måste berätta för Niall" Sa hon och vände sej mot mej igen.
"Nej! Och du får lova att inte säga något" Sa jag bestämmt. "Sandra du måste lova" Skrek jag, eftersom hon inte sa jag eller nej.
"Okej, Okej men jag tycker fortfarande att du borde berätta" Sa hon.
"Sandra, can we talk" Sa Zayn som precis hade kommit in i rummet.
Dom gick ut och satte sej på altanen på framsidan av huset. 
Jag gick direkt in till duschen. Jag ville bara få bort hans lukt och dom där orden som flög runt i mitt huvud.   _____________________________________________________________________________________________
Det blev inget till kapitel igår kväll. Men hoppas att ni gillar det här iallafall.
Kommentera gärna vad ni tycker ! :)


Kommentarer
Postat av: louise

Ett till kapitel idag? Please, please, please!!!??? (a) <33333333333333

2012-02-19 @ 14:29:38
Postat av: Alva

Håller med Lousie ;) <3

2012-02-19 @ 15:07:57
URL: http://morethanonething.blogg.se/
Postat av: Felizia

Håller med dom Louise! ;D <3

Sjukt bra! :) xx

2012-02-19 @ 15:21:31
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Super bra!! hoppas hon berättar för niall, så kanske han också gör som zayn gjorde..haha! Snälla ett till idag?:)))

2012-02-19 @ 15:36:41
Postat av: Anonym

Bra kapitel! :)

2012-02-19 @ 20:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0