kapitel 23

Tidigare (Sandras perspektiv)
Niall hade flyttat på sej och gick och ställde sej med resten av killarna som bara stod och kollade på oss.
"Varför dansar vi förresten" Sa hon efter ett tag.
"För att Zayn och jag är tillsammans igen, vad trodde du" Sa jag och slutade att dansa.
"Ahhh är ni tillsammans igen" Frågade hon och kramade om mej.
"Haha hur kunde du inte fattat det" Sa jag och började att garva.
"Jag vet inte" Sa hon och började att skratta hon med.
"I wanna dance aswell" Sa Louis och gjorde stop the traffic.
Jag antar att ingen kunde stå stilla för att nu stod alla och dansade i det lilla rummet.



Nialls perspektiv:
Jag gick upp tidigare än dom andra för att träffa mina kompisar. Jag lämnade en lapp så att dom inte skulle bli oroliga och sen gick jag iväg till fiket där vi skulle träffas.
"Hey" Sa alla när jag kom fram till bordet där dom satt.
"I`m starwing" Sa jag på en gång och tog upp menyn.
"Yeah me to" Sa Andreas och tittade på menyn.
Andreas är nog den enda personen som kan äta lika mycket som jag.
"I'll have two panncakes dishes" Sa han till servitören.
"I'll have the same" Sa jag och skrattade.
"So, what did you think about Jenny" Frågade jag när vi hade fått in maten.
"She was so cute" Sa Olivia och nickade mot mig.
"Really funny to" Sa Emelie inhoppande.
"She is defently a keeper" Sa Andreas och stoppade en hel pannkaka i munnen.
"Yeah she`s incredible" Sa jag stolt och torkade mej runt munnen.
När vi hade ätit upp var Emelie och Olivia tvungna att gå men jag, Andreas och Daniel satt kvar ända tills jag var tvungen att åka till flygplatsen. Jag hade redan packat mina väskor och sagt hejdå till mina föräldrar så killarna, Jenny och Sandra skulle hämta upp mej.
"Bye I'll miss you" Sa jag och kramade Daniel.
"Bye, don't forget about us" Skrek Andreas och kysste min mun.
"Never" Skrek jag tillbaka och tog i hans hand.
När jag kom in i bilen skrattade jag fortfarande. Andreas var en sjuk människa.
"Wow, didn't know you were in to boys" Sa Jenny och blinkade med ögat. 
"But i am, hope it's okey with you" Skämtade jag och kysste hennes panna.
Det tog extra lång tid komma till flygplatsen. Och jag började undra om taxi chaffisen hade åkt fel.
Han svängde in på en gata och stannade vid ett välbekant hus.
"Is this the right place" Frågade han Jenny och kolllade bak i backspegeln.
"Yeap" Nickade hon och öppnade bildörren.
"Where is she going" Frågade Liam. 
Jag kände igen huste väldigt väl och tllslut kom jag på det. 
"Wait a minute! This is Brians house" Sa ja högt och sprang ut ur bilen. 
Jag ställde mej på uppfarten med Sandra brevid mej. 
"What are you doing" Skrek jag och hon vände sej om. 

Jennys perspektiv: 
Nu. Jag var hur nervös som helst när jag knackade på dörren. Igår hade jag tänkt igenom allt, jag berättade för taxi chaffisen vart vi skulle men jag sa inget till resten. Speciellt inte till Sandra för att hon skulle hindrat mej. 
Innan jag knackade på dörren så skrek Niall någonting till mej. Han och Sandra hade ställt sej på uppfarten och bara ställt sej där. Nialls blick såg väldigt orolig ut och det såg inte ut som han fattade vad jag skulle göra. 
Dörren öppnades sakta och där stod han. 
"Did you come back for some fun" Skrattade han och granskade mej från topp till tå. 
Jag ångrade lite att jag hade kommit hit. Men jag tog mej samman. 
"Yeah I did, but this is fun for me" Sa jag och gav honom en bitchslap. 
Han tog sej på kinden där jag hade slagit honom och när han precis skulle säga något, gav jag honom en till fast på andra kinden. 
"That was for Sandra and Zayn" Skrek jag till honom. 
"What the hell are you doing" Sa han och tog ett kliv mot mej. 
"This" Fortsatt jag att skrika och sparkade honom mellan benen. 
Han la sina händer där jag hade sparkat och satte sej när på marken. 
"And that was from me" Sa jag och kollade ner på honom, stängde dörren och gick mot Sandra och killarna som stod på uppfarten. 
Alla skrattade förutom Niall och Sandra. 
"That felt good" Sa jag med ett leende och gick efter Liam, Harry, Zayn och Louis som hade satt sej i bilen.
"Vänta" Sa Sandra och drog mej i armen. 
"Vad" Sa jag kort och mitt leende försvann.   
"What is going on" Sa Niall förvirrat. "Why did you say: That was from me?" Frågade han ännu mer förvirrat.
"You need to tell him" Sa Sandra högt.
"Tell me what" Höjde Niall rösten.
"Jenny have something to tell you" Sa hon och kollade menat på mej och gick in i bilen.
Jag släppte inte Sandras blick och jag följde med huvudet tills Niall drog mej i armen.
"Okey, tell me what" Frågade han surt.
"I'll tell you when we get to the airport" Sa jag.
Han nickade och vi gick in i bilen.
Först var det väldigt tyst men sen började Louis att skratta.
"You got a badass to girlfriend" Sa Harry som också hade börjat att skratta.
Niall nickade bara och fortsatte att kolla ut genom fönstret. Jag däremot skrattade med dom.
När vi hade checkat in våra väskor drog Niall iväg mej till ett avskilt ställe.
"Can you tell me now" Frågade han allvarligt.
"Okey, but you have to promise me you won't get mad" Bad jag honom.  
Han nickade och jag tog ett djupt andetag och började berätta allt. Varför jag gick till affären, vad jag gjorde när jag såg dom, vad hans kompisar sa och vad Brian gjorde.
"I know I shoulden't have punched him, but he deserved it after what he did to Sandra and Zayn" Sa jag tyst.
Man såg hur arg han blev. Han blev helt röd i ansiktet och började gå fram och tillbaka.
"Why didn't you tell me" Frågade han och vände sej om mot mej. "I meen before now" Fortsatt han och drog fingrarna genom håret.
"Because i knew that you would get mad" Sa jag och tog ett kliv framåt.
"So what, you waited untill I couldn't punch him"
"Yes" Sa jag kort.
Han satte sej ner på golvet och lutade sej mot väggen.
"Please don't be mad" Sa jag försiktigt och satte mej ner.
"What did you except, he tried to.." Sa han och avbröt sej själv.
"I know" Sa jag och kollade ner i marken. "But i'm okey now" Sa jag och log stort.
Det var jag. När jag hade slagit honom hade lite av rädslan gått bort och nu var jag okej. Dessutom skulle vi tillbaka till London nu och jag visste att han inte skulle komma dit. 
"Promise" Frågade han och våra blickar möttes. 
Jag svarade honom genom att ge honom en kyss. 

Liams perspektiv:
När vi steg på planet kändes det hur skönt som helst.
Äntligen skulle jag få träffa Danielle!
Jag och Louis spelade kort medans resten låg och sov. Tiden gick långsamt men tillslut stannade planet.
När vi klev ut var jag väldigt glad, äntligen var vi hemma!
Det var verkligen fullt med fans på flygplatsen så vi stannade och skrev lite atografer och tog lite kort med dom.
Efter vi skrivit lite atografer och tagit lite bilder blev fansen som galna och slängde sig över oss, så vi var tvugna att åka därifrån. Men egentligen gjorde det inte så mycket för mig eftersom jag bara ville hem till Danielle.
Paul skjutsade hem oss. När vi kom dit gick jag till min lägehet, Jenny och Niall till Nialls lägenhet, Sandra och Zayn till Zayns lägenhet och Harry och Louis till deras gemensamma lägenhet.
Det var väldigt skönt att vi alla bodde i samma byggnad fast ändå inte tillsammans. Då kan man vara nära varandra men ändå få sitt privatliv.
När jag öppnade dörren möttes jag av Danielle som hoppade på mig och kramade mig hårt.
"I`ve missed you so mutch baby" Sa hon utan att släppa taget
"I`ve missed you to" Sa jag och kysste henne länge.
"I made dinner" Sa hon och ledde fram mig till bordet där hon hade tänt ljus och så hade hon gjort hemlagad pizza som hon lagt upp på tallrikarna.
"I love you" Sa jag och kysste henne igen
"Love you too" Sa hon och skrattade
"So have anything new happend" Frågade hon medans vi satte oss ner och började äta.
"Yeah" Sa jag och började berätta om vad som hänt med Brian men att allt var bra nu.
"What a duge" Sa hon och tog en till bit pizza.
"I know, but the best part of it was when Jenny slaped him in the face" Sa jag och skrattade.
"She did what" Frågade hon förvånat och satt ihalsen och sen började hon att skratta.
"Yeah, I was suprised aswell" Sa jag och tog en klunk cola. "Has anything new happend here" Frågade jag.
"Not so mutc, or it was one thing" Avbröt hon sig själv och började berätta om någon kille som hade frågat om hon kunde kissa på honom.
"Noway" Sa jag och skrattade.
"I know, how crazy is that" Sa hon och skrattade så mycket att hon ramlade av stolen.
När vi ätit klart satte vi oss i soffan och tittade på Grease.
"This is amazing, how could you get it so couzy" Sa jag och beundrade allt. Alla ljusen, blommerna, filmen, maten allt var verkligen perfekt.
"You deserve the best" Sa hon och pressade sig emot min bröstkorg.
 Jag log stort mot henne och höll om henne.
Helt plötsligt reste hon sej upp och gick i i köket. Efter några minuter kom hon tillbaka med en stor tårta i handen.
"What is this" Sa jag förvånat och glatt.
"We have to celebrate your homecooming" Sa hon och skrattade.
"Happy birthday Tara" Läste jag på den halvätna tårtan och skrattade.
"Shut up it`s the thought who counts" Sa hon och skrattade
"Ofcurse" Sa jag skrattandes och tog mig en bit. "How did I get a girl like you" Sa jag och tog bort lite grädde som fastnat i munnen på henne.
Hon svarade med en kyss och la sig över mig på soffan.

Louis perspektiv:
"Finall just me and you" Sa jag och tryckte upp honom mot väggen och låtsades kyssa honom.
"Yes finally" Stönade han.
"So what are we going to do now" Sa jag seriöst och ställde mig med armarna i kors som om ingenting hade hänt.
"Watch movie" Sa han uppspelt och sprang in till tv rummet och tog fram love actually.
"Harry we watched it like a hundred times..." Sa jag och försökte övertyga honom, men jag visste att han skulle få som han ville.
"Please" Sa han och blinkade med ögonen medan han log stort.
"No" Sa jag bestämt, jag tänkte inte vika undan den här gången.
"You promised" sa han ägande och satte på filmen.
Shit jag som trodde han glömt bort det...
"Fine but i`m not going to enjoy it" Sa jag surt med ironi och satte mig brevid honom i soffan.
"Can you get chips and a cola" Sa Harry inne i filmen.
"Ofcurce my little princ, something else" Sa jag och bugade inför honom.
"No thats good" Sa han och tittade på mig och log med hela ansiktet.
Jag gick och skrattade när jag hämtade chipsen och colan, jag kände mig lite som en hemmafru.
Jag satte mej ner i soffan igen och drog upp telefonen.
"It`s so beautiful" Sa Harry när sluttexten på filmen kom.
"Yeahyeah" sa jag och stängde av tvn "Whatare we going to do now" Sa jag och tittade på Harry.
"We can tell eachother scary ghost stories" Sa han och tog och tog lite mer chips.
"Yeah" Sa jag och släckte ljustet. "I can start" Sa jag och tände en ficklampa under hunudet.
"Something was going on..." Började jag berätta, jag tog den läskigaste jag kunde. Den handlade om en kille som skärt ut hans frus hjärta för att hon var otrogen och då hade hon kommit för att hämnas.
"It was this saturday 1994 at this place..... THERE SHE STANDS" Skrek jag och Harry som var så lättskrämd blev så rädd att han nästan kissa på sig.
"So not funny" Sa han och tog sig för hjärtat.
"Hey it was your idea" Sa jag och skrattade.
Vi satte oss i soffan igen och jag satte på american pie så att han skulle bli lite mindre rädd. Jag kunde inte att sluta skratta så rolig som han såg ut när han höll kudden i knät.
"It`s just a story Harry" Sa jag och tog honom på axeln.
"I don`t want to think about it" Sa han vettskrämt och tog en näve med chips.
"Alright" Sa jag och playade filmen.
Efter ett tag såg jag att Harry somnat så jag stängde av filmen och stoppade om han lite innan jag somnade själv.
_____________________________________________________________________________________________ Kommentera massor nu ! :D 
Vi får se om det blir någon update imorn för att precis som förra tisdagen så slutar vi fett sent och sen har man ju plugg. :)  

Kommentarer
Postat av: Louise

Maaa fett awesome! Älskar slutet! Så gulliga! :) <3333333

2012-02-20 @ 21:08:57
Postat av: Sofia

Gryymt!!

2012-02-20 @ 21:36:45
Postat av: Felizia

"Fine but i`m not going to enjoy it"



Skrattade så att jag ramlade av stolen xD

Så himla bra! :D

2012-02-20 @ 22:13:02
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Anonym

UNDERBART!

2012-02-21 @ 20:44:24
Postat av: Anna Great

Anna Greta in da house!!!!!!!!11111

2012-02-22 @ 16:17:33
Postat av: Sofia

Awsomeness! ♥

2012-02-22 @ 18:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0