kapitel 6

 
Louis perspektiv:
 
Aj, nackspärr. Jag öppnade ögonen och såg Jenny ligga och sova i Nialls knä. Liam vaknade och jag pekade på Niall och Jenny.
"Aw that's cute" Sa han med ljus röst.
"Iknow! But do you know were Zayn, Sandra and Harry are?
"I'm in here. Hörde man Harry från köket. "Do you want some breakfast" Frågade han när jag kom in.
Liam kom strax efter och sa att Sandra och Zayn låg i Sandras rum.
"Lets go and wake them up" Sa jag med ett ondskefullt leende.
"I just tought about something" Sa Harry när vi var påväg till deras rum.
"And what is that" Frågade Liam
"This hotel room is really cool! I meen it's big and it has a kitchen! it's kind of a little apartment" Sa han med shockad röst.
"Yeah yeah, can we go now" Sa jag otåligt som om det inte alls var random att Harry helt random hade börjat snacka om deras hotell.
När vi kom in i rummet låg båda två under täcket så jag bestämmde mej för att dra av täcket snabbt och skrika "vas happenin" Det skulle jag inte ha gjort.
"Ahhhh I''m blinded" skrek Liam och sprang ut.
Jenny kom in springande i rummet.
"What happend" Sa hon. "Shit, SORRY" Skrek hon och höll för ögonen.
"What the hell! Can every one get the hell out" Sa Zayn samtidigt som han drog upp täcket. 
"Oupsi, didn't expect that" Sa jag och tog med mej Harry ut ur rummet.
Nu var Niall också uppe och när jag berättade vad som hände, skrattade han mycket och högt. Som vanligt.
Lite senare kom Zayn och Sandra ut. Vi valde att inte säga något när Sandra var där, så vi kramade tjejerna hejdå och åkte hem till var och en.

Sandras perspektiv:
Jag vände mej om mot Jenny och förväntade mej MÅNGA frågor
"Jahaja. Så vill du förklara varför Zayn låg naken i din säng" Skrattade hon fast med en liten gnutta allvar på rösten.
"Haha. Det var inget sånt jag lovar!"
"vad hände då?
"När vi skulle säga hejdå till varandra så såg vi att killarna var här och alla ni sov. Så jag erbjöd mej att han också skulle sova över, jag gick och la mej direkt och somna medans han gick och duscha. Sen när jag vaknade vid sju imorse så jag att han hade somnat med handuken rumt midjan och jag kunde inte direkt väcka honom för att säga det så jag la mej lite längre ut och somnade om. Sen så vaknar jag av att Liam skriker" Sa jag och började att as garva!
"Haha Om du säger det så! Men hur gick det igår då?
Jag berättade om hela dejten medans vi gjorde oss i ordning för att gå till jobbet. Det var en sen dag idag eftersom vi skulle börja klockan tre.
När vi kom till jobbet satt killarna med Simon Cowell som hade kommit för att hälsa på. Jag gick till Lena för att få något att göra och Jenny försvann någonstans.

Jennys perspektiv:
Jag gick in till ett litet rum där det fanns datorer och satte mej ner och kollade Facebook, mail och bloggar. Jag hade inte varit inne på jätte länge så jag passade på nu när vi inte hade något att göra. Det var så tyst så jag tog upp telefonen och satte på musik. "Pankakor med sylt" sattes på och jag var tvungen att sjunga med.
"Not that bad actually, maybe you should become a singer"
Jag slutade att sjunga och kollade upp. Där stod Niall och flinade.
"Haha. I know i can't sing, but you don't have to say it out loud. Sa jag och skrattade.
"No. I'm serious! I think you have a really good voice" 
"Really" Sa jag förvånat.
"Haha no! you sound like you have something in your mouth" 
"Oh shut up. You know, all people are not like you. Sa jag och fortsatte sjunga.
"Oh trust me. I know that now. Sa han och gick närmre mej. Så nära att jag kunde höra hans andetag. 
"You smell good" Sa jag och kollade ner i marken. 
"Haha thanks" Sa han och tog tag i mina händer. Våra blickar möttes och han kysste mej. 
Den var perfekt och lite till. Aldrig någonsin i hela mitt liv trodde jag att jag skulle få umgås med One Direction och mycket mindre att jag skulle få kyssa Niall Horan. 
"By the way, What language was that song in?
"In swedish, it's a pancake song. Sa jag och log.
Dörren öppnades och både jag och Niall tog ett steg bakåt.
"Naaw You guys are so cute! Sa Louis och Harry samtidigt. 
"Did you want anything" Frågade Niall och drog med dom ut.
Jag satte mej ner igen och loggade in på twitter. Jag såg att Sandra hade fått skjukt måga followers, och en jävligt massa kommentarer. "Who are you?" "are you 1D's new assitent?", "you are ugly" Why are you with Zayn? stupid bitch"
Holy moly, tänkte jag. Varför skriva sånt? Dom är ju inte ens tillsammans. Hur ska jag säga det här till henne? hon kommer att bli jätte ledsen... Jag kilckade upp en bild som någon hade tweetrat och där såg man Zayn och Sandra på väg och han gav henne sin tröja. 
Efter ett tag kom Niall in igen, han satte sej brevid mej. 
"Where is that smile i left you with" Frågade han och tittade på mej. 
"It's gone" Sa jag och visade han datan. 
"Oh... It's always gonna be haters but don't listen to them. They have no clue who you are, You are amazing and beutiful. They are only jealous." 
"Thanks" Sa jag och log. "But it's not me, it's Sandra. I dont know what to do. Should i tell her or not" Frågade jag och leendet försvann.
"Would you want her to tell you" 
"I don't know" Sa jag panikslaget "Yeah I guess so" 
"Than you should tell her" Sa han och höll om mej. 
När vi hade slutat tog jag och Sandra en taxi hem. Hon hade inte ett leende på läpparna och hon sa inget, så jag visste att något var fel. 
"Sandra, har det hänt något" Sa jag och samma sekund brast hon ut i tårar. 
"Jag gick in på twitter och någon har tagit smyg bilder på mej Zayn." Grät hon fram mellan tårarna. "Och då har det jätte många som har kommenterat och dom skrev att jag var ful och utnyttade honom osv." Sa hon och tog upp händerna för ansiktet. 
"Jag vet, jag såg det" Sa jag och kramade om henne. 
"Vadå vet" Frågade hon och puttade bort mej ifrån henne. "Varför sa du inget" Skrek hon. 
"Ta det lungt! Jag skulle säga det, men jag såg det för bara några timmar sen" 
"Några timmar? Då hade du hunnit säga det många gånger" Fortsatt hon att skrika. 
"Jag väntade på det rätta tillfället" Sa jag och kände att jag blev lite arg. 
"Stop the car" Skrek hon. 
Bilen stannade och hon öppnade dörren och sprang ut. Hon möter mej säkert hemma, tänkte jag och fortsatte att åka. 
_______________________________________________________________________________________________
det här var Kapitel 6 :) //Jenny  



Kommentarer
Postat av: N

guuuud va spännande!!!<3

2012-02-01 @ 20:33:41
Postat av: One Direction Novels

Sjukt rolig del! ;)

Jag har lagt till er i menyn nu ;)

2012-02-02 @ 17:32:53
URL: http://onedirectionnovels.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0