Kapitel 4



Liams Perspektiv:
När dagen tog slut frågade Zayn tjejerna om dom ville ut och äta lite senare, för att lära känna varandra lite bättre.
Men egentligen tror jag att det var för att han ville lära känna Sandra lite bättre. Det verkade som om han var lite intresserad.
"Were shall we meet you?" frågade Sandra.
"Yeah, we dont wanna get lost" Sa Jenny.
Vi bestämde att dom skulle vara klara vid 7 så att vi kunde hämta dom vid deras hotell. Jag och killarna hade sovit hos Hazza och Louis så vi hade grejerna där.
"I am so hungry! do you have a snack or something?" Frågade Niall och kollade med hund ögon på Louis.
"OMG Niall. We are getting food in like an hour. Can't you wait?" Sa jag.
"I don't wanna look like i am eating for two."
"Haha why not? do you wanna impress Jenny?" Sa Harry och blinkade mot honom.
Alla började att skratta och Niall gick generat till kylen och tog en macka. Klockan slog kvart i 7 och vi fick genast bråttom.
"Oh god Zayn! it's not a prom or anything, we need to go!" sa jag lite stressat.
"Just wait in like two seconds" Sa han lungt och gick in och hämtade den första skjortan som han hade provat.
Tillslut var alla i bilen och vi åkte iväg.

Sandras perspektiv:
Shit nu måste jag göra ett bra intryck eftersom det första inte var så bra. Hoppas att jag inte skämmer ut mej själv igen.
Jag hade satt på mej ett par svarta jeans och ett vitt linne med ett halsbad till. Sen såklart klackar också. Jenny hade satt på sej en hollister skorta med ett par ljus blåa jeans till.
"Dom kommer inte förens om tio minuter och jag är riktigt sugen på att dansa. Sa jag och satte på "i am a barbiegirl"
"Haha" skrattade Jenny och började fistpumpa.
Zayn ringde och sa att vi skulle gå ut. Jag kunde inte hjälpa att le lite när jag såg hans namn på displayen.
Vi gick ut och satte oss i bilen, när vi precis skulle åka sa Jenny att hon hade glömt sin plånbok och att hon behövde springa upp för att hämta den.
"Gå inte det kommer bli fett awkward" sa jag.
Men Jenny lyssnade inte utan sprang upp endå, med Niall efter.
Han skulle tydligen "hjälpa" henne att hitta sin plånbok.
"Awkward" sa Zayn frågande.
"Eh, its just an internal joke" sa jag.
Jag tror han gick på det för han blev tyst.
"Were are we going?" frågade jag för att bryta tystnaden.
"Suprise" sa Zayn och log sitt underbara leende, jag log atomatiskt tillbaka.
Jag sa inte så mycket, men som tur var pratade killarna mycket och skämtade så jag kunde bara skratta med.
"Wonder what Niall and Jenny are doing..."  sa Louis och alla skrattade.
Efter tio minuter kom dom ner och vi var på väg till restaurangen. Gud vad jag är hungrig har inte ätit sen klockan elva. Hoppas inte att min mage kommer börja kurra. Tänkte jag för mej själv. Det var Louis som fick välja restaurang så det blev italienskt.

Nialls perspektiv:
Mitt första intryck av Jenny var att hon var en väldigt söt tjej, att hon var lite klumpigt gjorde bara henne ännu sötare eftersom hon inte skämdes. Hon skrattade bara bort det när det hände något pinsamt.
Men nu, när hon hade fixat sig och inte såg ut som ett troll i håret. Blev jag alldeles till mig, hon var fortfarande söt såklart men nu var hon mer vacker.
Hon hade brunt lockigt hår. Hennes ögon var gröna och jag skulle kunna titta in i dom i timmar. Hon hade humor vilket gjorde det väldigt lätt att prata med henne och så hade hon världens finaste leende, hennes leende fick mig att le.
När hon gick upp för att hämta sin plånbok, tänkte jag att det var ett perfekt tillfälle för att vara själv med henne en stund.
När vi kom in i rummet hördes barbie girl på hög musik.
"Good music" sa jag ironisk och började skratta lite.
"You weren`t supose to hear our favourite song" sa hon ironiskt tillbaka... tror jag och sen började hon skratta.
Jag skrattade med fast jag inte riktigt fattade.
Sen började vi leta efter hennes plånbok, medans vi pratade om allt möjligt.
När vi hittat plånboken som låg under kudden gick vi ner till bilen igen. Jag vaknade ur mitt tänkande av Harry som skrek till.
"What was that" Tittade jag förvånat på resten av killarna.
"We just tought that you needed to wake up from your daydream, so we that are hungry, can get some food. 
Han tänkte precis berätta om att jag redan hade ätit men jag hoppade på honom och höll för hans mun. Jag såg inte deras miner men som tur vad hade Louis fattat vinkeln och gick ur bilen med dom.

Jennys perspektiv: 
Gud var roliga dom är! När jag har sett dom på intervjuer och sånt så har dom ju varit roliga. Men att få umgås med dom på riktigt blev det en hel annan sak.
"I don't think that Niall is hungry" Sa Louis med en tillgjord röst.
"Haha why not" frågade Sandra
"I tought that he always was hungry. Sa jag och kollande frågandes på Louis
"Yeah he is, but he has already eated. Sa Louis och skrattade. Jag fattade inte riktigt det roliga men snart flög Niall på Louis också. Då kom Zayn helt plötsligt och börja gå brevid Sandra. Jag kände mej lite som femtehjulet så jag gick lite bakom så att jag kunde höra alllt. 
"I never asked you how old you are" Sa han och kollade på Sandra 
"I'm 16, i dont need to know your age" Sa hon och vände sej om mot mej.
"Sa jag nyss att jag redan visste hans ålder? Jag vet att han är känd men jag låter som en stalker. Sa hon och kollade väldigt desperat på mej."
"Haha. Det är lungt! han har säkert redan hört det många gånger av fans." Sa jag och försökte lungna ner henne.
"Ja, säkert men dom är ju stalkers!"
Jag skrattade så att jag fick ont i magen när Zayn frågade vad vi pratade om, eftersom "stalker" är på engelska så fattade han ju det. Jag hörde inte riktigt vad hon körde för bortförklaring men man såg hur han försökte att inte börja skratta. Även hon kunde inte hålla sej. Så hon berättade vad vi pratade om, och dom skrattade tills vi gick in i restaurangen.
Hur fan ska jag ha råd med det här? var det första jag tänkte, men allt var så fint och sen var jag ju här med One Direction så den tanken försvann ganska fort.
Vi åt, Mycket. Sen bar vi oss hem mätta och belåtna.
"Okey then. We will see you tomorrow" Sa jag med ett leende.
Vi kramade om alla och gick direkt och la oss.


Kapitel 4 :) vi gjorde början tillsammans och sen gjorde jag "Nialls perspektiv och Jenny gjorde Jennys perspektiv. Haha vet inte om ni är så intresserade av att veta det? Kommentera gärna vad ni tycker och vad ni vill ska hända. :) //Sandra




Kommentarer
Postat av: Naz

Mer ;)

2012-01-29 @ 21:47:30
Postat av: Alva

Hihi tjenixen!

I want more ;) <3

2012-01-30 @ 11:31:51
URL: http://morethanonething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0