Jahapp

Okej nu är det så hära att det har blivit ändrade planer! Och det är vi riktigt ledsna över! Haha våra ursäkter har ni väl hört förut ? ;) Men nu ska ni få höra :) Idag skulle vi ha suttit att skriva massor, men idag var typ den sista dagen att fixa det sista inför balen som vi ska ha nästa vecka! Imorn ska vi till grönan med klassen och är borta HELA dagen. På fredag ska båda på student fester eller vad det kallas! Och på lördag ska jag (Jenny) först på fotbolls match och sen hem till en kompis! Sandra kanske kan skriva på lördag på dagen, om hon inte ska till fixa sitt sista till balen :) Så ni får se! På söndag ska jag försöka sätta mej att skriva efter jag har spelat min match :)
Även fast man inte kan tro det, så har vi ett liv. Haha :) Förstår om ni tycker att vi är fett jobbiga som inte uppdaterar osv men somsagt vi kan inte och ibland har vi bara inte lust!
Våra ideer till novellen har ändrats lite, vilket innebär att novellen kommer att bli kortare än vad vi hade tänkt, men jag tror att ni kommer att bli nöjda med slutet ändå :)
Hoppas att eran vecka kommer att bli bra :) Puss o Kram skumbanan :)
LOOKING GOOD BOYS!

Kommentarer
Postat av: Louise

Nejnejnje, den får inte vara slut :( då blir ja fett ledsen :( men det är klart att man fårtsår att ni inte alltid kan uppdatera, som sagt ni har ju faktiskt ett liv :) <3333333

2012-05-31 @ 07:03:28
Postat av: Hanna :)

Nej det får inte vara slut :'(

Aja ni fixar det säker ni som är såååååååå duktiga :) <333

Längtar till nästa kapitel :) <3

Hoppas ni får en bra vecka/veckor :) <333

2012-05-31 @ 22:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0