Kapitel 56

Tidigare(Jennys perspektiv)
Vi var på väg hem tilll hotellet som Niall och Harry bodde på. Niall skulle byta om och sen skulle vi åka vidare till en hemmafest som vi hade blivit bjudna på. Istället för att jag och tjejorna skulle ha en tjejkväll, bestämde vi oss för att gå på en fest som Fanny hade fixat.
Jag hade på mej svarta tighta jeans och en fest tröja till. Niall hade en chinos och en t-shirt. Det skulle bli kul att släppa loss och jag fick en känsla av att kvällen skulle bli grym. Festa med tjejorna och dessutom ha Niall med mej hela kvällen. Det var ett faktum, kvällen skulle bli grym.

Zayns perspektiv:
Även fast Sandra bara hade varit borta två dagar och vi skulle träffas imorgon, saknade jag henne. Jag älskar henne så mycket att jag vill ha henne i min famn hela tiden. Så jag hade ringt Louis och Liam och Danielle om dom vill åka med mej till sverige för att överaska henne. Eller dom skulle inte direkt överaska henne, men jag tänkte att dom kanske ville följa med. Liam och Danielle kunde tyvärr inte för att dom skulle spendera sista dagen tillsammans med Danielles familj. Men Louis var på.
Sen såklart skulle det bli kul att träffa Harry, Niall och Jenny igen. Jag undrade hur det hade gått för Harry och Klara och sen för Niall med Jenny. Niall hade ringt mej några gånger, och det lät inte bra.
Egentligen har det inte alls gått länge sen jag såg dom sist. Men när man umgås så mycket och så ofta. Saknar man dom lätt.
När vi kom fram till flygplatsen, tog vi första bästa taxi, klockan var halv elva. Jag drog upp telefonen ur fickan och slog Harrys nummer. När han svarade tog det ett tag innan han sa något, men det var väldigt hög musik i bakrunden så jag misstänkte att dom var på en fest.
"Hi Zayn" Sa han överaskad, nästan skrek det.
"Haha hi" Skrattade jag och Louis små log.
"Why are you calling" Fortsatte han skrika och man hörde att han gick in i ett rum för att musiken tysnade lite.
"CUS WE MISS YOU HARRY" Skrek Louis och jag började skratta.
"NAAW BOOOO BEAR" Skrek Harry flummigt. 
Louis skrattade och ryckte telefonen ur min hand.
"Harry I love you and i need to see you, so where are you" Sa Louis och jag himlade lätt med ögonen.
Harry förklarade vart han var och vi sa det till taxi schaförren. Som jag hade trott, så var han var på en fest. Vi visste inte vilka som var där mer, eftersom Harry hade nog fått i sej lite för mycket dricka. Men han var ju där och då var antagligen resten där. 
Jag vred huvudet och kollade på Louis. Han hade sitt grubblar ansikte så jag antog att något var fel. Det var säkert Linnea han tänkte på.
"Hey man" Sa jag och jag fick hans uppmärksamhet.
"Yeah?" Sa han och vred sitt ansikte mot mej.
"Have you talked to Linnea" Frågde jag försiktigt.
"Yeah, but like we tought... It's not going to work, so we decided once again that we are gonna end it! I mean we ar not going to talk or anything" Sa han och log snett mot mej.
"Is that what you both want" Frågade jag och han nickade.
"Yeapp. She was a really amazing girl and we had fun, but it was just a summer fling. A good one" Sa han och log. "But I'm gonna miss here" La han till.
"Distance is hard" Sa jag och log lite snett mot honom.
Han nickade och kollade ut genom fönstret igen. Och jag gjorde detsamma. Efter bara några minuter efter det, stannade bilen vid en vändplan och man såg direkt vilket hus som festen var i. Det var kallt ute, fast det kanske inte var så konstigt eftersom det var december.
Vi tog våra väskor, ganska små dock eftersom vi skulle åka hem imorgon. Sen gick vi in. Musiken dunkade ännu mer där inne och det var ganska mycket folk. Huset var stort och det var folk i överallt. Det var ingen hitills som kände igen oss.
Vi var precis påväg till vardagsrummet, när vi såg Jenny. Hon hade huvudet i toaletten. Jag och Louis tittade på varandra innan vi klev in.
"It's only 11 pm and you're already throwing up?" Skrattade Louis när han la sin hand på Jennys axel.
Hon tittade upp på Louis och sen på mej. Blicken var trött och hon registrerade nog inte att det var vi. Sen tittade hon närmre och hennes ögon blev större och hon sprack upp i ett leende. Hon ställde sej upp och drog både mej och Louis in i en kram.
"LOUIS, ZAYN" Skrek hon glatt och drog in oss lite närmre.
"Haha Hello Jenny" Sa jag och vi gick ur kramen.
"How mutch have you been drinking" Frågade Louis och log busigt mot Jenny.
"Nothing, I'm just feeling a bit sick" Sa hon och skrattade lite.
"Yeah right" Sa Louis ironiskt och Jenny slog till honom på axeln.
"Zayn" Sa hon och kollade på mej. "Does Sandra know you're here" Frågade hon och jag skakade på huvudet med ett leende.
"Hihi she's gonna love this suprise" Sa hon och log.
"I hope so! And you seem happy?" Sa jag frågandes och hon log större.
"Well.. Me and Niall worked it all out, so I'm the happiest person in the world" Sa Jenny och både jag och Louis kollade på varandra innan vi kramade om henne.
"That's amazing" Sa jag när jag släppte henne.
"I'm really happy for you" Sa Louis och jag instämde.
"Thanks guys" Sa hon och la över håret på vänstra sidan.
Medans Louis och Jenny försvann för att hitta Harry och Niall. Stack jag för att hitta Sandra. Jag gick tillbaka till hallen och där stod hon. Hon hade ljusa jeans på sej och en tunn mörkblå skjorta på sej. Hon hade platt och rakt hår, som hon alltid har. Sen hade hon sina höga svarta klackar. Hon såg jätte sexig och vacker ut på samma gång. Det lilla pirret i magen kändes när jag såg henne, jag var väldigt kär i henne. Hon stod och pratade med Amanda och Fanny. Några sekunder senare kom det in fyra killar och Sandra sprang fram till en av dom. Hon hoppade upp i hans famn och... Och... Och gav honom en puss på munnen..

Sandras perspektiv:
När vi kom hem till Rasmus, han som hade festen. Var den redan i full gång. Niall och Jenny började direkt att dansa och dom såg så söta ut tillsammans. Jag var verkligen överlycklig över att det hade löst sej mellan dom. Dom var gjorda för varandra. Fast det gjorde lite att jag saknade Zayn. Men snart skulle Adreas komma och han kunde jag gosa med så länge, tills imorgon då jag äntligen får träffa min underbara pojkvän.
Jag, Fanny och Amanda stod och pratade med varandra i hallen, när Rasmus, Joel och Viktor kom in. Självklart blev jag glad över att se dom, men när jag såg Andreas, sprang jag fram till honom och hoppade upp i hans famn.
"Ahhh vad jag har saknat dej" Sa jag glatt och han kramade om mej hårdare.
"Och jag dej" Sa han ännu gladare och jag kollade in i hans ögon.
Andreas hade blåa ögon och var brunhårig. Han var runt 180 cm och väldigt spinkig. Han hade smink på sej som han alltid hade. Han hade ett oversize linne på sej med chockrosa klackskor på sej.
Jag pussade honom snabbt på munnen innan han släppte ner mej. För oss var det normalt. Eftersom han var bög, så var det likadant som en kram.
"Värst vad du ser fin ut då" Sa jag och han skrattade.
"Gumman, det är ju PARTYYY!!" Sa han och började fistpumpa, vi skrattade.
"Kan du gosa med mej idag? Nu? Jag saknar min pojkvän så jag behöver dej" Sa jag och gjorde puppy eyes.
"Ja, juste det ja. Du är ju tillsammans med Zayn Malik, den hetingen" Sa Andreas och gjorde den kända katthanden.
"HA! Passa dej, han är min" Sa jag och pekade på Andreas.
"Oh honey, när han ser mej så tror jag nog att han blir min" Skämtade Andreas och vi brast ut i skratt.
Jag tog tag Andreas i handen och precis när jag vände mej om, såg jag Zayn. Jag tror jag tappade min haka innan jag sprack upp i ett leende. Så många känslor. Jag hade saknat honom och jag blev så glad att jag ville gråta.
Jag släppte Andreas och sprang fram till Zayn. Jag tänkte hoppa upp i hans famn, men Zayn vände sej om och började gå. Vad fan höll han på med? Tänkte jag och gick efter honom.
"Zayn" Sa jag men han väde sej inte om. "ZAYN" Skrek jag den här gången.
Han fortsatte att gå och jag vände mej om mot Andreas. Jag gav honom en konstig blick innan jag sprang efter Zayn. Jag kom ikapp honom och la min hand på hans axel. Fast han vände sej inte om, så jag suckade högt och ställde mej framför honom. Zayn stannade upp men han vägrade kolla på mej.
"What the hell is going on? Are you mad at me? Did I do something?" Frågade jag och för varje fråga blev hans ögon argare och argare.
"I WAS STANDING RIGHT THERE!!! So you can stop playing dum" Skrek han åt mej.
"What are you talking about" Sa jag oförstående och började kolla runt mej.
"HAHA you're funny" Skrattade Zayn, jag kollade ännu mer förvirrad på honom. "THE KISS?" Skrek han och då fattade jag. "Yeah I saw it" Sa han och jag kunde inte hålla mej för skratt.
"HOW THE HELL CAN YOU LAUGH RIGHT NOW?!" Skrek han och vände sej hastigt om.
"Zayn wait" Sa jag och han vände sej om igen.
"I tought I knew you! But I don't. I tought i ment more to you, but apperantly I dont.." Sa han sårat och hans ögn blev vattniga.
"Zayn" Sa jag och la min hand på hans kind.
Han tog bort min hand och blinkade bort några tårar.
"He's gay" Sa jag och skrattade lite, Zayn dock, lyssnade inte utan han fortsatte att babbla.
"I dont' get how you can do this and not feel like you're gonna...." Började han men jag avbröt honom.
"Zayn" Sa jag och han kollade ledsamt och argt på mej. "That guy... His name is Andreas and he is gay, ultra gay" Sa jag och började skratta.
"Yeah right! Is that the best you can give me?" Sa han argt.
"Zayn look at him" Sa jag och pekade på Andreas som stod och råhångla med någon snubbe.
"OH" Sa Zayn och vred sitt huvud mot mitt.
Han rodnade lite och jag skrattade som in i bomben.
"You believe me now" Sa jag och han nickade.
"Yeah, sorry" Sa han och tittade skamset ner i marken.
Jag tog några kliv fram till honom, han kollade fortfarande ner i marken. Jag la mina fingrar under hans haka och drog upp hans huvud. Hans vackra choklad bruna ögon tittade in i mina och jag log stort.
"I wouldn't do that to you" Viskade jag i hans öra och han log mot mej.
"Good! Cus I need you i my life" Sa han och jag ställde mej på tå för att nå upp till hans läppar.
"So are you ready to have some fun" Sa jag och han skrattade.
Jag tog tag i hans hand och vi rörde oss mot Harry och Klara.
"ZAYN" Skrek Harry när han lämnade Klaras sida för att gå mot Zayn.
Han gick väldigt vingligt och han var defenetivt full.
"Wow, you have been drinking" Skrattade Zayn och Harry nickade.
"YEAP" Skrek han och gick vingligt tillbaka till Klara.
Jag och Zayn kollade på varandra innan vi brast ut i skratt. Han la sina händer på mina höfter och vi dansade i takt till musiken.
"It's not that I don't want you here, but what are you doing here" Frågade jag och han skrattade.
"I couldn't wait until tomorrow" Sa han med ett leende innan han kysste mej.
Okej, jag har världens finaste pojkvän. Tänkte jag och gav honom en kram.

Louis Perspektiv:
Jag hade tänkt rätt så mycket på Linnea, varje dag. Och jag saknade henne lite. Men vi hade tagit beslutet om att inte ringa varandra tillsammans och det kändes ändå helt okej.
Efter jag hade träffat Niall, Harry, Klara och alla deras kompisar, satte jag mej ner i soffan med en drink. En tjej kom fram till mej och satte sej brevid mej.
"Hello" Sa hon när han satte sej.
"Hi" Sa jag glatt och log.
"Okey, I'm gonna try not to fangirl, but can I have a pic" Sa hon och drog upp sin telefon.
"Haha sure babe" Sa jag och lutade mitt huvud mot hennes.
"I'm sorry but you called me babe so I have to fangirl" Sa hon snabbt och ställde sej upp.
Hon började hoppa upp och ner samtidigt dom hon klappade några gånger med händerna. Hon 'IIIIIade' Lite diskret och jag började genast att skratta. Hon började också skratta och när hon satte sej ner log hon mot mej. Vi lutade våra huvuden mot varandra och hon tog kort.
"Thank you" Sa hon glatt och jag nickade.
Hon tittade på bilden och log stort. Hon la ner sin mobil och lutade sej bak mot soffan.
"Are you a fan" Frågade jag dumt och hon började garva.
När hon skrattade reagerade jag på att hon hade ett väldigt högljutt skratt. Hon nickade ivrigt och jag började skratta jag med.
"What's your name" Frågade jag och efter jag hade druckit lite ur min mugg.
"Louise" Sa hon och log.
"Almost as beautiful as Louis" Skrattade jag och höjde mitt glas.
Hon började skratta och det gjorde jag med. Efter vi hade pratat och skrattat ett tag, kom Niall och Jenny fram till oss. Jenny såg inte alls ut att må bra. Hon var nästan lite vit i ansiktet och hennes ögon var blanka.
"Hey guys" Sa Niall och log.
"Hi, are you okey Jenny" Frågade jag oroligt och hon skakade på huvudet.
"We are going home! She has been throwing up a couple of times now" Sa Niall och kollade oroligt på Jenny.
"Oh okey! Do you want me to come with you" Sa jag och båda två skakade snabbt på huvudet.
"No! You have fun" Sa Jenny svagt och blinkade med ögat mot mej och sen mot Louise.
Jag kollade på Louise och hon rodnade lite lätt. Jag drog upp min blick på Jenny som log busigt. Louise var en väldigt vacker tjej med en härlig humor. Men jag var inte redo att komma över Linnea ännu. Men om det hade varit en annan tid punkt så hade jag inte tvekat. Men som sagt, jag var inte redo för något nytt.
Mina tankar flög över till Niall och Jenny. Dom var så söta tillsammans och jag var mer än glad för deras skull. Dom är verkligen varandras halvor. Jag var faktiskt lite avundsjuk. Och på tal om sjuk, undra varför Jenny mår så dåligt, tänkte jag och när jag kollade upp på Niall slog det mej... Hon kanske är gravid? Jag blev lite shokad av min tanke men det kanske var så.
Niall och Jenny vände sej om för att gå men jag drog i Nialls arm så han tvär stannade och vände sej om mot mej. Han kollade på mej med en förvånad blick medans Jenny och Louise skrattade lite.
"I need to talk to you real fast" Viskade jag och han kollade skeptiskt på mej.
Han vände sej om mot Jenny och pussade henne på pannan.
"You can go out, I'll be there in a second" Sa han och Jenny vinkade hejdå till oss innan hon försvann.
Louise följde med Jenny ut och Niall satte sej ner i soffan.
"What's wrong" Frågade Niall lite halv oroligt.
"Do you know why Jenny is feeling sick?" Frågade jag när jag fixade till mitt hår lite fort.
"No. I guess she ate something bad" Sa han och ryckte på axlarna.
"Niall, What if she is pregnant" Sa jag och han skrattade.
"Don't be silly Louis! You have to have sex to get pregnant" Skrattade Niall och jag höjde ögonbrynen.
Hans skratt tog snabbt slut och ersattes med ett förvånat uttryck. Han spärrade upp ögonen började stirra på något bakom mej. Jag drog huvudet där han tittade och han tittade nu på mej.
"We had sex a couple of weaks ago" Sa han kort. "HOLY SHIT! What if she is pregnant" Sa han och man såg hur rädd han var.
"Okey Niall. Relax. You don't know anything yet" Sa jag lugnt när jag la mina händer på hans axlar.
Han tittade på mej med en orolig blick och precis när han skulle öppna munnen, kom Louise.
"I'm sorry to disturbe you, but Jenny is really ill" Sa Louise och log snett mot Niall och sen mot mej.
"Yeah okey" Sa Niall och ställde sej upp. "Bye se you tomorrow" Sa han och vände sej om.
"NIALL" Skrek jag och han vände sej om. "It will be okey" Sa jag och han nickade innan han försvann.
Louise och jag började prata lite mera och efter ett tag kom Harry, Klara, Zayn och Sandra fram till oss. Dom satte sej ner och vi alla började prata glatt.
"Harry sit here" Sa jag och klappade mej på knät.
Harry sprang vingligt fram till mej och satte sej ner i mitt knä med en duns. Han la sina händer på min nacke och kollade länge in i mina ögon.
"WOW! You have really beautiful eyes" Sa Harry fascinerat.
"Aww I'm glad you like them" Sa jag och kastade med håret.
"So are we back on track with everyone" Sa jag och kollade först på Harry och Klara, sen på Zayn och Sandra.
"Yeah! But we were never off track" Sa Zayn stolt när han pussade på Sandra.
"Oh really? Don't you wanna tell them what happen earlier" Sa Sandra och Zayn kastade sej på henne och försökte hålla för hennes mun.
"Tell us what" Sa Klara spänt och jag väntade också spänt.
Sandra lyckades tillslut komma bort från Zayn. Hon sprang fram till mej och Harry för att gömma sej bakom oss. Hon skrattade och medans hon och Zayn sprang runt soffan, skrek hon massa saker.
"I kisses my friend Andreas" Började hon medans hon skrattade.
"SHUT UP" Skrek Zayn och det gjorde att alla började skratt.
"And Zayn saw it" Fortsatte hon att skratta. "But the thing is, that HE IS GAY" Sa Sandra och hon slängde sej ner i saffan över Klara, Harry, Louise och mej. Hon garva och garva och även vi garvade åt hur röd Zayn blev.
Zayn satte sej ner med en suck och Sandra satte sej upp.
"He doesn't look gay" Sa Zayn surt till sitt eget försvar samtidigt som han la armarna i kors.
"Hold up" Sa Klara när hon vände sej om mot Sandra. "Andreas as in Andreas Lindholm" Sa Klara och Sandra nickade skrattades.
Klara brast ut i skratt och mitt i allt vände hon sej om mot Zayn. "Dude, he is like the most gay person in the world" Skrattade hon och Zayn mummlade något för sej själv.
"I'm sorry, I didn' here you" Skrattade Louise som skrattade för fullt.
"HE DOESEN'T LOOK GAY" Skrek Zayn surt igen.
"Honey... He uses makup, sparkling make up and he wore high heals" Sa Sandra när hon kramade om Zayn. "But I love you anyway" Sa hon sen och satte sej rakt igen.
Alla brast ut i skratt och resten av kvällen dansade vi eller retade Zayn.
Kvällen var lyckad, men jag kunde inte sluta tänka på Jenny och Niall... 
Så där :D Kapitel 56 :) Let us know what you think :) Gjorde det extra långt för att ni har fått vänta.
Nästa kapitel koommer på onsdag och vi kommer ha hoppat fram typ en månad :) Inga bilder blev det heller, men jag är trött och vill sova, så ni får fixa bilder i huvudet, hoppas att det är okej :)
OCH JUSTE BESÖKSREKORD IDAG :D Nämen gud så najs :) Förstår inte hur, eftersom våran uppdatering suger, men glada blev vi iallfall :) Tack så hemskt mycket och tack för alla fina kommentarer :) Ni är guldvärda :)

Kommentarer
Postat av: malle

älskart :DD

2012-05-29 @ 13:48:22
Postat av: Louise

Åhhh så himla bra, är det positivt eller negativt att ni ska hoppa fram en månad? Vill inte att novellen ska ta slut :(

Men guuuuud vad bra! Älskar han Andreas :') HIHI!

Ochhh wiiiiiieeeeee,gillar den där delen med Louis och Louise ;'D <333333333333

2012-05-29 @ 22:06:45
Postat av: Hanna :)

Åhh så bra !

Om hon är gravid tycket jag inte att dom ska behålls den . För om man tänker på deras karrier så skulle en bebis inte passa ! :)

2012-05-30 @ 00:30:46
Postat av: Anonym

Hoppas på nytt imorn!

2012-06-02 @ 20:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0